Mail: info@umvs.rv.ua



10 найдорожчих відеороликів в світі

09:52, вересня 14, 2010

Не секрет, що якісні рекламні ролики коштують шалено дорого. Мільйони доларів йдуть тільки на  гонорари зіркам рівня Брітні Спірс (Britney Spears) або Ніколь Кідман (Nicole Kidman). Австралійська кіноактриса може опочивати на лаврах, вона знялася в найдорожчому рекламному ролику усіх часів. За кліп знятий в 2004 році їй заплатили $20 млн. У рекламі страхової британської компанії Aviva знялися багато культових осіб: Брюс Уілліс (Bruce Willis), Ель Макферсон (Elle Macpherson), Еліс Купер (Alice Cooper) і Рінго Старр (Ringo Starr). Німецький портал про медіабізнес MEEDIA.DE зібрав інформацію про найдорожчі рекламні відеоролики, грунтуючись на даних їх відкритих джерел.

10 Місце: Пиво Carlton (витрати на створення $1,9 млн)

ь не дивлячись на те, що ролик виявився одним з найдорожчих, він не зробив суперпозитивної дії на показники виробника: продажі пива пішли вниз, хоча кліп усім сподобався.

9 Місце: Adidas (витрати на створення $2,1млн)

пі футболіст Девід Бекхем (David Beckham) виступає в незвичній обстановці: на вечірці він 'відривається" разом з іншими учасниками. У фокусі камери постійно з'являється взуття, яке носять гості.

8 Місце: Пророк Мохаммед (витрати на створення $2,5 млн)

мний ролик, знятий, щоб тлумачити вчення пророка.

7 Місце: Shell + Ferrari (витрати на створення: $3,9 млн).

ндону, Ріо де Жанейро і Нью-Йорку мчиться старий 'Феррарі".

6 Місце: Пиво Guinnes (витрати на створення $4,65 млн)

иробництва ролика було потрібно не менше 10 тис  доміно, 10 тис книг, 400 покришок, 74 дзеркал, 50 холодильників і 5 автомобілів.

5 Місце: Pepsi (витрати на створення $5,4 млн)

Брітні Спірс ще була популярна, вона знялася в рекламному ролику виробника американської газованої води Pepsi

4 Місце: Honda (витрати на створення $6,2 млн)

йомки ролика було потрібно 606 дублів. Те, що відбувається повинне було виглядати  абсолютно реалістично (без використання анімації).

3 Місце: Монстри проти прибульців (витрати на створення $10 млн)

олик знятий для реклами фільму 'Монстри проти прибульців" не виявився б на третьому місці, але оскільки був знятий у форматі 3D, то компанії Рixar довелося виготовити і роздати 150 млн стереокулярів.

2 Місце: Aviva (витрати на створення $13,2 млн)

британська страхова компанія Norwich Union перейменовувалася в Aviva, вона замовила ролик за участю Брюса Уілліса (Bruce Willis), Ель Макферсон (Elle Macpherson), Еліса Купера (Alice Cooper) і Рінго Стара (Ringo Starr).

1 Місце: Chanel No. 5 (витрати на створення $20 млн)

дорогий рекламний ролик усіх часів : в ньому знялася Ніколь Кідман. Надихнув авторів на зйомку кліпу фільм-мюзикл 'Мулен Руж" (Moulin Rouge).

Media-Day.ru