Mail: info@umvs.rv.ua



Борис Колесников “включив” Україну для світу

09:20, листопада 05, 2010

Вчора, 4 жовтня 2010, відбулася урочиста презентація рекламного ролика 'Включи Україну", який транслюватиметься на провідних європейських телеканалах у рамках промо кампанії України до Евро- 2012.

новому прес-центрі 'Україна-2012″ Віце-прем'єр-міністр України Борис Колесников.

Телевізійний рекламний ролик 'Включи Україну" був створений для формування позитивного іміджу нашої країни до Евро- 2012. Творцем ролика стала продакшн-студия 'Shootgroup" (український режисер Юліан Улибін і німецький оператор Торстен Ліпсток).

За словами Бориса Колесникова, метою ролика є знайомство, передусім, європейців з колоритом українського народу, його духом свободи і гостинністю.

'До недавнього часу Україна була 'terra incognita" для більшості європейських громадян. Цим промо-роликом, слоган до якого не випадково вибраний 'Switch on", ми збираємося 'включити" Україну для світу — дати можливість пізнати і запалити її в серцях іноземців", — сказав пан Колісників.

Як розповів режисер промо-ролика Юліан Улибін, в основі сюжету лежить приїзд іноземців в Україну, які своїми очима побачили нашу країну і відкрили її для себе, — нову, невідому, але сучасну. 'Ролик 'Включи Україну" — перенесення в казково-незабутній світ нашої країни. Нічого подібного в українській рекламі за кордоном досі не було створено.

Розташування України з її розкішними природними видами, історія і архітектурне надбання, традиції і загадки українського народу мало кому відомі у світі. Ми хочемо якнайкраще представити нашу країну в Європі. Для нас це безцінний досвід", — говорить пан Улибін. Ролик триває 90 секунд. Є також його короткі варіанти — по 60 і 30 секунд. Усі ці кліпи транслюватимуться на європейських телеканалах Euronews, Eurosport і BBC. Відмітимо, що робота над роликом проходила з 12 жовтня по 1 листопада цього року.

Зйомки проходили в найяскравіших і цікавіших місцях України, побачивши які іноземці захотіли б відвідати нашу країну.

chaspik.pp.ua