Mail: info@umvs.rv.ua



Бренд Google за рік подорожчав на 36 відсотків

11:29, вересня 16, 2010

Перше місце в рейтингу ста найдорожчих брендів світу в 2010 році за версією Interbrand зайняла компанія Coca — Сola. Торговельну марку цієї компанії аналітики Interbrand оцінили в 70,452 мільярда доларів, що на 2 відсотки більше, ніж роком раніше. У 2009 році бренд Coca — Сola коштував 68,7 мільярда доларів. При цьому найсильніше в п'ятірці лідерів рейтингу подорожчав бренд Google.

На другому місці в новому рейтингу, як і в 2010 році, виявилася IBM, вартість бренду якої складає 64,727 мільярда доларів (зростання на 7 відсотків). Microsoft також зберіг за собою третє місце — його торговельну марку фахівці компанії оцінили в 60,895 мільярда доларів (зростання на 7 відсотків). П'ятірку замикають Google (47,8 мільярда доларів, зростання на 36 відсотків) і General Electric (42,808 мільярда доларів, спад на 10 відсотків).

Минулого року п'ятірку замкнули General Electric (47,8 мільярда доларів) і Nokia (34,9 мільярда доларів), але в рейтингу 2010 року бренд Nokia виявився лише на восьмій позиції. При цьому торговельну марку фінської компанії фахівці Interbrand оцінили лише в 29,495 мільярда доларів, що на 15 відсотків менше торішнього результату.

lenta