Mail: info@umvs.rv.ua



Canon дає другий шанс

07:52, вересня 29, 2010

Компанія Canon, світовий лідер в області технологій обробки зображень, запускає нову кампанію 'Твій другий шанс" ('Your Second Shot"), мета якої — просування нової лінійки компактних цифрових фотокамер PowerShot.

Кампанія носитиме комплексний характер і охопить телебачення, пресу, онлайн рекламу. Також буде проведений розіграш в лотерею.

Акція організована за підтримки рекламного агентства Dentsu.

Мішель Фернандез (Michelle Fernandez), старший менеджер з маркетингу Canon, сказала, що мета організованої кампанії — запропонувати покупцям відвідати мікросайт Canon, а також донести до цільової аудиторії перевагах нової  HS системи, що забезпечує високу продуктивність при зйомці в умовах низької освітленості (без спалаху).

'Ми хочемо донести до покупців усі переваги HS системи", — сказала вона. 'Ми хочемо, щоб вони самі змогли відчути унікальність нової технології і переконати їх в тому, що віднині жоден кадр не буде загублений".

Компанія створила мікросайт і розмістила рекламні банери на інших веб-сайтах. Друкарська реклама з'явиться в журналах Parents і Teen Vogue.

Покупцям пропонується відвідати мікросайт компанії і завантажити туди свої історії і фотографії про незабутні моменти життя, збережені на фотокамеру, але загублених через погану якість зображення.  Перш ніж завантажити свої фото і історії на сайт Canon, покупців просять реєструватися, ввести свої особисті дані і електронну адресу, яка згодом використовуватиметься для e — mail розсилки. Цільова аудиторія кампанії варіюється від 18 до 49 років.

Переможцям буде надана можливість безкоштовно відтворити ті  зображення. Основною дійовою особою кампанії стала молода пара (не вигаданий персонаж), яка зробила подорож в Барселону, щоб сфотографуватися в кафе, де уперше зустрілися їх батьки. Фото, яке вони зробили, не вийшло, тому Canon посилає їх назад в Барселону, щоб зробити ще одне, але вже за допомогою цифрової фотокамери PowerShot.

Лотерейні білети, які будуть поширюватися з 4 по 31 жовтня, дозволять покупцям брати участь в щотижневому розіграші фотокамери PowerShot.

Мішель Фернандез сказала, що після закінчення кампанії, компанія Canon підіб'є статистику, щоб зрозуміти, чи носила кампанія успішний характер: буде оцінено кількість кліків по банерах, час, який відвідувачі провели на мікросайті компанії, рівень зацікавленості, викликаної лотереєю і умовами акції, а також оцінений рівень продажів.

dmdays.com.ua

Продажа станков stanki shop продажа.