Mail: info@umvs.rv.ua



Діти-екстремали прорекламували пластівці Weet — Bix

07:09, жовтня 13, 2010

Агентство Saatchi & Saatchi New Zealand зняло для сніданків Weet — Bix енергійний ролик про нестримних підлітків.

Новозеландське Saatchi, що отримало в травні цього року акаунт на креативне обслуговування бренду,  запустило першу кампанію 'Nothing stops a Weet — Bix kid"/"Ніщо не зупинить малюка Weet — Bix".

Головними героями кампанії стали чотири дитини, які виконують немислимі віражі на сноубордах, скейтборді і дошках для серфінгу.

ові сюжету ролика лежала ідея безперервного переміщення з схилу гірської траси Mt. Lyford на півдні острова до пляжу Kaikoura. Для цього три хлопчики і одна дівчинка спочатку беруть сноуборди, потім пересідають на скейтборд, а потім на дошки для серфінгу.

Ролик відрізняє нестримна енергія, що заряджає позитивними емоціями, заразливе відчуття сили і свободи, що закликає дітей не просто є пластівці, а відірватися від монітора і вийти на вулицю.

AdMe