Дорога реклама для дешевого VW Jetta
Агентство Deutsch Los Angeles запустило для Volkswagen Jetta 2011 кампанію про революційно низьку ціну нового автомобіля.
Над створенням кампанії працював один з кращих рекламних режисерів сучасності Деніель Клейман (Daniel Kleinman), що зняв 'Еволюцію" для Guinness, соціальний ролик 'Polar Bears", спот для Audi про гірські лижі в місті і багато що інше.
Два перші споти кампанії демонструють, яких зусиль коштувало дизайнерам і інженерам Volkswagen створити, а простому американському парубкові накопити на нову версію Volkswagen Jetta 2011. І якщо перших така низька ціна автомобіля ($15995) дуже розчарувала, то прості споживачі цілком оцінили його низьку вартість.
Ролик 'Moonlighting"/"Робота за сумісництвом" розповідає про те, як молодий чоловік, мріючи накопити на новий Volkswagen Jetta, береться до будь-якої роботи : вигулює собак і роздає листівки, працює медбратом, клоуном і натурщиком. У рекламі звучить кантрі-композиція з символічною назвою 'Ще один день, ще один долар" ('Another Day/Another Dollar").
'Dream Team"/"Команда мрії" демонструє, як протягом 4 років копітко працювали над новою версією автомобіля кращі автомобільні інженери і дизайнери, і як велике було їх розчарування, коли вони упізнали ринкову вартість 'свого дітища".
http://www.adme.ru/volkswagen/dorogaya-reklama-dlya-deshevogo-vw-jetta-deutsch-la-201055/">Adme