Mail: info@umvs.rv.ua



Дослідники закликають заборонити рекламу тютюну в місцях продажів

08:00, листопада 04, 2010

В ході недавнього опитування, проведеного Stanford University Medical School,  було виявлено, що реклама тютюну  в точках продажів істотно впливає на бажання підлітків закурити, а так само стимулює їх готовність до куріння.

Згідно з опитуванням, у підлітків, які часто відвідують такі заклади, де присутній цей вид реклами тютюнових виробів, шанси закурити збільшуються більш ніж в два рази, в порівнянні з тими підлітками, які не відвідують ці заклади.

У опитуванні, яке було опубліковане в журналі Pediatrics, взяли участь більш ніж 2000 підлітків у віці від 11 до 14 років. Експерти вважають, що це дослідження відкриє очі громадськості на наслідки впливу безпосередньої реклами тютюнових виробів на молодих людей.

'Тютюнова промисловість стверджує, що мета реклами полягає в тому, що б заохотити курців прийняти рішенні про перехід на інші бренди, проте, дослідження показує, що ця реклама закликає підлітків, дістати згубну і смертельну звичку", -  пояснює Ліза Хенриксен, старший науковий співробітник Stanford Prevention Research Center і автор дослідження.

Хенриксен також стурбована тією кількістю тютюнової реклами, яка присутні усередині і зовні продуктових і бакалійних магазинів,  які розташованих поблизу шкіл.  Урни, годинник, підлогові килимки, картонні дисплеї, і інші форми реклами, усе це використовуються в магазинах, де багато молодих людей здійснюють купівлі і, Хенриксен з її командою, вважають, що цей вид реклами необхідно заборонити.

За останнє десятиліття  показники підліткового куріння значно знизилися: з 36,4 відсотків учнів середньої школи в 1997 році до 19,5 відсотків учнів середньої школи в 2009 році, що палять. Але експерти стурбовані тим, що швидкість падіння цього показника сповільнюється, і у зв'язку з цим  необхідно робити певні заходи.

'Потяг не продовжить свій спуск, якщо не робити які-небудь дії. Для запобігання курінню необхідно ввести регулюючі заходи, які контролюватимуть маркетингову активність в місцях продажів", — стверджує Хенриксен.

Автори книги 'Шокуючі факти про цукор! Як солодке і прості вуглеводи можуть зруйнувати ваше життя і як ви можете повернути усе назад" (Sugar Shock!: How Sweets and Simple Carbs Can Derail Your Life — and How YouCan Get Back on Track) — Конні Беннет і Стефан Сінатра, стверджують, що тютюнові компанії додають в сигарети деякі цукрові компоненти, які роблять сигарети схожими на цукерки, чим і спокушають підлітків.

'Це дуже просто привчити дітей палити, тому, що смак сигарети схожий на смак солодощів", — говориться в книзі.

dmdays.com.ua