Mail: info@umvs.rv.ua



Facebook обійшов Yahoo! по кількості переглядів медійної реклами

07:14, листопада 10, 2010

У третьому кварталі 2010 року соціальна мережа Facebook стала найпопулярнішим майданчиком в США серед користувачів інтернету по кількості побаченої медійної реклами. Facebook припадає частка в 23 відсотки усіх переглядів. Такі дані опублікувала американська компанія comScore.

За третій квартал загальний об'єм показів медійної реклами в США виріс на 22 відсотки і склав 1,284 мільйона переглядів. У мережі Facebook медійну рекламу за цей час подивилися 297 тисяч разів.

По цьому показнику Facebook обійшов сайти Yahoo! (11 відсотків)Microsoft (5), Fox Interactive Media (3,8) і Google (2,7). Найбільш активними рекламодавцями в цьому секторі ринку стали компанії AT&T (1,6 відсотка), Scottrade (1,2) і Verizon (1,1).

Влітку поточного року дослідники comScore дійшли висновку, що реклама в соціальних мережах Facebook і MySpace приблизно в 5 разів дешевше іншої онлайн-реклами. Вартість тисячі рекламних показів (cost per impression — CPM) в цих соціальних мережах виявилася дорівнює 56 центам. При цьому середня вартість реклами в інтернеті досягає 2,43 долара.

Lenta