Mail: info@umvs.rv.ua



Google “Search Stories” використовують для передвиборної боротьби

08:17, вересня 13, 2010

Кандидат в губернатори Нью-Йорка Рік Лаціо (Rick Lazio) використовував у своїй передвиборній кампанії інструмент Google, створений інтернет-гігантом для самопросування.

Нагадаємо, що після успіху перших роликів кампанії 'Search Stories", у відео якої за допомогою пошукових запитів описувалися різні життєві ситуації, Google запустила спеціальний сервіс, що дозволяє будь-якому користувачеві створити подібне відео і поділитися ними з друзями.

Команда Лаціо, у свою чергу, змонтувала за допомогою інструменту Google власне відео, що очорняє його конкурента в боротьбі за пост губернатора — Ендрю Куомо (Andrew Cuomo). Оголошений конкурс пропонує співчуваючим Лаціо створювати подібні ролики, при цьому нагорода переможцеві чомусь не обговорюється.

н Трифонов, AdIndex