Mail: info@umvs.rv.ua



Greenpeace оголосив конкурс на логотип

09:23, серпня 09, 2010

Усім відома екологічна організація Greenpeace оголосила конкурс на кращий логотип для кампанії по переходу Німеччини на поновлювані джерела енергії.

Згідно брифу, розміщеному на одному з майданчиків для дизайнерських змагань, найближчим часом організація має намір серйозно збільшити свою активність в Німеччині, уряд якої має намір обговорити концепцію національного споживання енергії у вересні 2010 року. Мета кампанії  — переконати німецький уряд в необхідності повного переходу на поновлювані джерела енергії до 2050 року, і зараз цій кампанії потрібний логотип із слоганом для що зраджує її ідею жителям країни.

Очікується, що логотип, який переможе, буде використаний як в оффлайн-активності, так і в онлайн-просторі на сайтах Facebook, MySpace, GreenAction, greenpeace.de і ін. Переможець отримає як приз €1000, що зайняв друге місце — €500, а що досягли місць з третього по шосте — по €250. Крім того, усіх дизайнерів, що зайняли призові місця, обіцяють покатати на гумовому човні Greenpeace .

Роботи на конкурс приймаються до 16 серпня. Ознайомитися з присланими варіантами і завантажити власний можна вона сайті проекту.

Степан Трифонов, AdIndex