Mail: info@umvs.rv.ua



Інтернет більше не єдине зростаюче медіа

09:02, серпня 13, 2010

Якщо вірити Kantar Media, в США криза на рекламному ринку кінчилася: телебачення і федеральні газети в першому кварталі 2010 року обігнали по темпах зростання інтернет. Витрати на рекламу в США виросли в першому кварталі до 31,3 млрд — це на 5,1% більше, ніж за той же період минулого року. Причому витрати десяти видатних рекламодавців виросли навіть на 10,6% (вони оплачують майже 14% ринку). А у найбільшої сотні, яка дає майже половину ринку, — на 11%.

Ці цифри показують, що ринок вийшов з кризи — інтернет перестав бути єдиним зростаючим медіа-каналом: його зростання склало середньоринкове 5% — для дисплейної реклами. Тоді як телебачення виросло аж на 10,5%. Зростанню телебачення допомогли трансляції Олімпійських ігор у Ванкувері. Втім, преса продовжила падіння — особливо місцеві газети і бізнес-журнали. Вони навіть відвели пресу в мінус в цілому, хоча недільні журнали і федеральні газети виросли, причому помітно: останні — на 9,1%. У плюсі виявилося і радіо.

По категоріях рекламодавців лідерами зростання виявилися автомобільні компанії — їх витрати виросли на 18,6% (тобто, вони стали витрачати не лише на інтернет). За ними із зростанням в 10 з невеликим відсотків йдуть телекомунікаційні і фінансові компанії.

mediarevolution.ru

каталог надувных костюмов