Mail: info@umvs.rv.ua



Оцінюємо бренд по відгуках в соціальних медіа

07:29, вересня 23, 2010

Компанія comScore за підтримки платформи Radian6 розробила для своїх клієнтів сервіс для моніторингу оцінки бренду в соціальних медіа — Social Analytix. Сервіс в режимі реального часу надаватиме клієнтам comScore детальну інформацію про те, що користувачі говорять про їх бренди і продукти в Мережі.

Технологія Radian6 дозволяє збирати відгуки більш ніж 150 млн. соціальних медіа-ресурсів (блогів, форумів, соціальних мереж, ресурсів з призначеним для користувача контентом і так далі) Інструмент допоможе оцінити відношення споживачів до продукції, розрахувати 'життєвий цикл" рекламних кампаній, підрахувати кількість згадок бренду в мережі.

Віце-президент comScore Стів Деннен (Steve Dennen) називає призначене для користувача сарафанове радіо 'важливої змінної в рівнянні комплексного маркетингу" : 'Поява соціальних ЗМІ в останні декілька років допомогла вступити в епоху онлайн-споживання, коли бренд усе більшою мірою залежить від того, що люди говорять про нього в онлайн-середовищі".

seonews.ru