Mail: info@umvs.rv.ua



Прибутки від реклами в метро не доходять до бюджету Києва

07:09, грудня 28, 2010

За останніх 5 років рекламні площі в київському метро збільшилися удвічі, проте поступлення до міського бюджету залишилися колишніми.

Такі дані в ході прес-конференції оприлюднив Ігор Луценко, економіст і активіст ініціативи 'Збережемо старий Київ".

За словами експерта, такі висновки зроблені на підставі даних, наданих комунальним підприємством 'Київський метрополітен". 'Сукупна площа, використовувана під розміщення реклами складає 26 тис. квадратних метрів", — повідомив він.

На думку експертів, приховання прибутків від реклами тісно пов'язане з порушеннями у сфері ціноутворення на проїзд в метро.

'Тарифи завищені і формуються непрозорий, а використання виручених засобів відбувається неефективно", — заявив, у свою чергу, експерт корпорації стратегічного розвитку 'Гардарика" Костянтин Матвиенко.

bagnet.org