Прибутки від реклами в метро не доходять до бюджету Києва
За останніх 5 років рекламні площі в київському метро збільшилися удвічі, проте поступлення до міського бюджету залишилися колишніми.
Такі дані в ході прес-конференції оприлюднив Ігор Луценко, економіст і активіст ініціативи 'Збережемо старий Київ".
За словами експерта, такі висновки зроблені на підставі даних, наданих комунальним підприємством 'Київський метрополітен". 'Сукупна площа, використовувана під розміщення реклами складає 26 тис. квадратних метрів", — повідомив він.
На думку експертів, приховання прибутків від реклами тісно пов'язане з порушеннями у сфері ціноутворення на проїзд в метро.
'Тарифи завищені і формуються непрозорий, а використання виручених засобів відбувається неефективно", — заявив, у свою чергу, експерт корпорації стратегічного розвитку 'Гардарика" Костянтин Матвиенко.
bagnet.org