Mail: info@umvs.rv.ua



Прибутки “Вконтакте” від цільової реклами потроїлися

11:41, жовтня 15, 2010

Прибутки соціальної мережі 'В контакті" від таргетованої (цільової) реклами за останній квартал потроїлися (до $1,5 млн в місяць), розповів виконавчий директор мережі Лев Левієв повідомляють vedomosti.ru.

Йдеться про текстову рекламу на сторінках користувачів, таргетованою по місту проживання, інтересам, статі, віку і іншим параметрам. Зростання прибутків в цьому сегменті Левієв пояснює запуском нової системи розміщення реклами і обіцяє, що зростання прибутків продовжиться. За дев'ять місяців 2010 р. продажі такої реклами принесли $5-6 млн, додає джерело в компанії. Це хороший показник, Mail.ru заробляє на контекстній рекламі не більше $3 млн в місяць, говорить голова правління 'Фінама" Владислав Кочетков. У Mail.ru це не коментують.

У 2009 р. 'В контакті" заробила $34,5 млн і Кочетков  прогнозує, що в 2010 р. виручка виросте на 60% (до $55 млн). У 'В контакте" велика аудиторія і хороша система таргетинга, відмічає гендиректор iContext Марія Черницька.

vedomosti.ru