Mail: info@umvs.rv.ua



Реклама семирічної гарантії автомобілів Kia потрапила під заборону

08:15, серпня 13, 2010

Британська організація по нагляду за рекламою (ASA) звинуватила компанію Kia в тому, що її телевізійний ролик про семирічну гарантію на автомобілі вводить в оману споживачів. Наглядова організація ухвалила заборонити відео для трансляції по британському телебаченню, повідомляє портал Whatcar?.

На думку працівників ASA, після перегляду цього ролика у глядача може скластися відчуття, що семирічна гарантія поширюється на усі компоненти автомобілів корейської марки, проте це не відповідає дійсності. Наприклад, гарантійний термін служби акумуляторів і стерео-системи складає три роки, а лакофарбного покриття — п'ять років.

До того ж, організації по нагляду за рекламою не сподобалося, що у відео не озвучується одна з ключових умов гарантії — вона діє тільки до моменту досягнення автомобілем пробігу в 100 тисяч миль (приблизно 160 тисяч кілометрів). Не дивлячись на те, що це попередження з'являється у кінці у вигляді напису, в ASA порахували, що цього не вистачає.

У компанії Kia погодилися змінити телевізійний ролик. Проте представники корейського автовиробника заявили, що не мали наміру вводити глядачів в оману, оскільки 'в плані гарантії машини марки Kia кращі".

У травні ASA заборонила у Великобританії рекламу електрокара Renault Fluence Z.E., а в липні під заборону британської організації потрапив слоган рекламної кампанії BMW Concept ActiveE.

Auto.Lenta