Mail: info@umvs.rv.ua



Рекламне агентство попалося на написанні “заказних постів” в iTunes

11:19, серпня 30, 2010

Скандал розгорівся відносно компанії Reverb Communications, яку Apple найняла для комплексного просування своїх інтернет-сервісів, в першу чергу iTunes, проте користувачі запідозрили Apple і Reverb в написанні замовлених матеріалів нібито від імені користувачів, що викачували ігри з iTunes.

Подібними обманними методами 'рекламували" декілька ігор для мобільної платформи iPhone. Численні  пости були написані нібито від імен користувачів, що купували платні ігри з iTunes. За подібну обманну практику на Reverb був накладений штраф, розмір якого не був публічно оголошений.

У заключенні комісії сказано, що PR -агентство і Apple приховували, що перше отримувало за свої 'призначені для користувача коментарі" відрахування з продажів, які безпосередньо залежали від зростання об'ємів реалізації мобільних ігор. Також відзначається, що подібні методи просування в принципі законом не заборонені, але в кожному такому повідомленні, згідно з американськими законами про рекламу, має бути позначка, що автор повідомлення має 'фінансові зв'язки" з власником платформи або автором мобільної гри.

'Компанії, що займаються зв'язками з громадськістю і залучені в онлайн-маркетинг, повинні чітко дотримуватися принципів чесності в бізнесі і правдивих відомостей в рекламних оголошеннях", — заявила Мері Енгл, директор рекламного напряму у Федеральній Комісії США з торгівлі.

У Reverb говорять, що з точки зору законності рішення самої комісії дуже спірно, і компанії можна було б відстоювати свої інтереси в суді, але замість того, щоб витрачати час і гроші на судові тяжби було прийнято рішення просто виплатити штраф.

Експерти говорять, що з грудня 2009 року Apple ввела програму преміювання авторів найбільш популярних програм і ігор в iTunes. Відразу ж після цього, на iTunes стали з'являтися численні не зовсім законні і відверто незаконні способи просування, накрутки скачувань програм і т д.

CyberSecurity.ru

аэрозольная краска