Mail: info@umvs.rv.ua



Рекламою року на YouTube стала британська “соціалка”

08:42, листопада 24, 2010

Британська соціальна реклама, присвячена важливості використання  ременів безпеки, була визнана рекламою року на  YouTube.

Нагадаємо, що премія YouTube Ad of the Year була оголошена на початку вересня. Шорт-лист робіт вибирало професійне жюрі, а головний переможець визначався голосуванням відвідувачів сервісу. Як ми вже повідомляли, як приз переможець повинен був отримати право на  брендування головної сторінки YouTube.

У фіналі конкурсу відео, створене для Sussex Safer Road Partnership агентством Alexander Commercials, випередило такі сильні  роботи, як 'The Man Your Man Could Smell Like" (Wieden + Kennedy для Old Spice), 'O 2 Gorillaz" (VCCP для O2) і 'Good call" (Adam & Eve для Fosters).

Відмітимо, що ролик  насправді чудовий — його  творцям вдалося передати великий  емоційний заряд для усвідомлення  важливості використання ременів безпеки без традиційних для роликів подібної тематики гір тіл, річок крові і розбитого скла.

н Трифонов, AdIndex