Mail: info@umvs.rv.ua



Рекламу на ТБ не дивляться шість з семи телеглядачів

12:26, серпня 25, 2010

86 відсотків телеглядачів пропускають рекламні блоки. Такі дані отримала дослідницька компанія YouGov, провівши онлайн-опитування серед 4199 респондентів, пише The Guardian.

Проте 52 відсотки респондентів відмітили, що саме телевізійна реклама є такою, що самою запам'ятовується. 10 відсотків опитаних вважають, що краще всього пам'ятають рекламу з газет. Тільки 2 відсотки запам'ятовують рекламні відеоролики в інтернеті.

48 відсотків респондентів вважають, що реклама залишатиметься в пам'яті, якщо скоротити рекламні блоки. На думку 17 відсотків, треба зробити коротше саму рекламу. 32 відсотки відмітили, що усе залежить від рекламних кампаній, які мають бути такими, що більш запам'ятовуються.

YouGov з'ясувала, що телевізійна реклама в основному подобається людям у віці від 18 до 34 років. Респонденти старше 55 років призналися, що не підпадають під вплив рекламних роликів.

Опитування проводилося з 9 по 12 липня за замовленням консалтингової компанії Deloitte.

lenta.ru