Mail: info@umvs.rv.ua



Соціальна реклама порівняла фаст-фуд з героїном

10:02, жовтня 05, 2010

Кампанія заснована на інсайті про те, що багато матерів навіть не здогадуються, якої шкоди вони завдають своїм дітям, балуючи їх походами в McDonalds, Burger King, KFC і інші ресторани швидкого живлення. Нагодувати дитину гамбургером — це, на думку авторів кампанії те ж саме, що свідомо дати йому порцію отрути або наркотика.

овний ролик кампанії називається 'Break the Habit"/"Міняй звички" і демонструє, як мати з абсолютно холоднокровним видом готує для своєї дитини порцію героїну. Напис у кінці ролика обіграє багатозначність англійського слова 'junk" (героїн, а 'junk food" — 'нездорова їжа"). Слоган: Ви б не стали колоти своїй дитині героїн? Тоді чому ви його ним годуєте?

AdMe