Mail: info@umvs.rv.ua



Цитати великих рекламістів

13:53, серпня 25, 2010

Портал AdMe опублікував ряд найвідоміших цитат видатних рекламістів.

Девід Огілві (1911 — 1999)

Девід Огілві народився в Англії, своє визнання знайшов в Америці, а відійшовши від активної роботи, жив у Франції. Він відкрив відділення своєї фірми в більш ніж 30 країнах і бачив себе людиною світу. Девід Огілві прожив довге життя, він помер в 1999 році. Йому довелося за життя випробувати славу і переконатися у вірності своїх творчих і лідерських принципів.

'Батько реклами", 'найвідоміший чарівник в сучасній індустрії реклами", 'патріарх рекламної індустрії", 'класик рекламної справи" — це лише небагато з епітетів, якими не втомлюються нагороджувати геніального копірайтера і засновника рекламного агентства 'Ogilvy & Mather". У рекламному світі широко поширений термін 'огілвізм", що бере почало з книг Девіда Огілві, в яких він яскраво ілюструє суть реклами і рекламної діяльності. Його публікації 'Теорія і практика продажу печей Aga", 'Таємниці рекламного двору", 'Відвертість рекламного агента", 'Теорія іміджу", 'Про рекламу" 'порозтягували" на цитати і прийняли за керівництво до дії підприємці і рекламщики всього світу.

'Ви не можете змусити людей купувати ваш товар; ви можете лише зацікавити їх в купівлі цього товару".

'Реклама може переконати людину купити неякісний товар, але тільки один раз"

'Покупець не ідіот: це твоя дружина"
'Ніколи не створюйте таку рекламу, яку ви б не хотіли, щоб побачила ваша сім'я. Ви не стали б брехати власній дружині. Не брешіть і моїй"

'Не конкуруйте з вашим рекламним агентством в творчості. Навіщо тримати собаку і самому гавкати"?

'Один мільйон, вкладений в ефективну рекламу, продає більше, ніж десять мільйонів, вкладених в неефективну рекламу"

'Клієнт отримує ту рекламу, на яку він заслуговує"!

'Чим вище ціна, тим більше бажаним стає товар в очах покупця"

'Існує думка, що будь-яка реклама — це двигун торгівлі. Не будь-хто! Погана реклама не двигун, а гальмо"

'Якщо говорять про рекламу, це погана реклама. Якщо говорять про товар, це хороша реклама"

Клод Хопкінс (1866-1932)

Відомий піонер рекламної справи, визнаний майстер і геній продажів Клод Хопкінс провів багато років в самому вирі реклами. Він систематизував і узагальнив свій феноменальний досвід в книгах 'Моє життя в рекламі" і 'Наукова реклама", які витримали більше тисячі перевидань. Великий рекламіст Девід Огілві, книги якого теж викликали переворот у світі реклами, сказав про роботу Хопкінса так: 'Нікого навіть близько не можна підпускати до рекламування, поки він не прочитає цю книгу не менше семи разів". 'Я аналізував своє речення до тих пір, поки я не був упевнений, що переваги були на стороні покупця. Потім я робив пропозицію, від якої люди не могли відмовитися"

'Часто проста зміна заголовка змінює ефективність реклами в 5-10 разів"

'Є тільки один єдиний спосіб знайти рішення ваших проблем в рекламі — запитайте вашого покупця. Це — істина в останній інстанції".

'Працівники сфери рекламі забувають про свою роль. Вони забувають, що вони продавці, намагаються бути реформаторами. Замість продажів вони шукають оплесків"

'Люди не купують у клоунів"

Лео Бернетт

У 1935 році 44-річний Лео Бернетт позичив 50 тисяч доларів і разом з другом Джеком О'Кіфом (Jack O'Kieffe) заснував Leo Burnett Company, Inc. у Чикаго. Бізнес-філософія Бернетта базувалася на його знаменитому висловлюванні: 'Намагаючись дістати зірку з неба, може і не завжди отримуєш бажане, але вже точно не виявишся з грудкою бруду в руці". Коли Бернетт зважився на відкриття свого рекламного агентства за часів Великої Депресії, він позичив 50 тисяч доларів під свій страховий поліс і заставу додому. Деякі з його друзів у відкриту заявили йому, що він з'їхав з глузду і закінчить тим, що через шість місяців продаватиме яблука на розі вулиці. На це вони отримали наступну відповідь Бернетта : 'Ніфіга подібного! Я їх роздаватиму безкоштовно". Сьогодні, в кожному офісі агентства Бернетта стоїть ваза з яблуками, яка нагадує співробітникам про духовного батька агентства і його бачення майбутнього. Агентство до цього дня безкоштовно роздає більше 750.000 яблук в рік.

'Кожен дурень може написати погану рекламу, але треба бути воістину генієм, щоб не чіпати хорошу"

'Реклама — це здатність відчувати і передавати саме серцебиття бізнесу в словах, папері і чорнилі"

'Якщо вас не помітили, ви залишаєтеся ні з чим. Вам треба щоб вас помітили, але без криків і обману"

'Я один з тих, хто вірить в те, що одна з найбільших небезпек реклами не в тому, що вона обманює людей, а в тому що від неї можна померти з нудьги"

'Інтерес до життя в усіх її проявах — ось секрет великих творчих людей"

З промови Лео Бернетта в 1967 році на щорічних зборах акціонерів своєї компанії, :

'Одного прекрасного дня, коли я остаточно віддалюся на спокій, вам, можливо, захочеться прибрати з назви компанії моє ім'я..Не маю нічого проти..Але дозвольте сказати, коли я зажадаю, щоб ви стерли з таблички моє ім'я.

Це станеться того дня, коли на роботу грошей ви почнете витрачати більше часу, чим на роботу реклами — нашої реклами. Коли ви забудете, що для письменників, художників і поетів, що творять в наших стінах, задоволення і радість від роботи важливі так само, як і гроші.

Коли ви втратите тривожне відчуття, яке говорить душі, : що б ти не робив, все одно можна виконати ще краще. Коли у вас перестануть свербіти руки від бажання працювати заради самої роботи, не оглядаючись на потрібні нею зусилля, на клієнта і гонорари. Коли у вас помре любов до бездоганної якості і.. ненависть до халтури. Коли вам набридне шукати відтінок фарби, півтон, поєднання слів або звуків, які створюють свіжий, яскравий образ, що запам'ятовується. Коли ви перестанете, йдучи щодня в офіс, повторювати про себе: 'ніхто не робить рекламу так, як компанія Лео Бернетта".

.. Коли станете заігрувати з власною непідкупністю і підете по шляху зручного раціоналізму, щоб покласти на банківський рахунок зайвий долар. Коли у вас почнуть проявлятися нерозбірливість, безцеремонність і недолік смаку, пропаде почуття тонкої гармонії. Коли у вашій голові на перше місце встане вал, об'єм — замість важкої і копіткої праці. Коли кругозір вимірюватиметься широтою віконного отвору у вашому кабінеті, коли ви раптом відчуєте себе гігантом, який давно виріс зі своїх черевик. Коли ви перейметеся вірою в те, що творчою душею можна лише командувати і управляти замість того, щоб пестувати і надихати її, коли звикнете вважати себе артистами, в реальності переставши бути такими.

Ось тоді, пані та панове, я сам попрошу вас прибрати моє ім'я з таблички".

Раймонд Рубикам (1882-1978)

Американський фахівець з реклами, засновник (спільно з Джоном Ором Янгом) відомого рекламного агентства Young & Rubicam, уперше в історії індустрії реклами дослідницький відділ, що відкрив у своєму агентстві.

" У реклами одна мета — продати товар, усе інше від лукавого"

Уільям Бернбах (1911 — 1982)

Уільям Бернбах — легендарна фігура в історії американської реклами. Є одним із засновників агентства DDB (Doyle Dane Bernbach) і автором кращої рекламної кампанії XX віки 'Think Small" для Volkswagen Beetle. Неоцінимою заслугою Уільяма Бернбаха є створення творчих команд з копірайтеров і арт-директорів — до нього вони працювали в різних відділах. Він часто вступав в суперечку з іншими рекламістами, відстоюючи точку зору, що реклама — це не математична формула. Творча реклама, по Бернбаху, має бути заснована здебільшого на інтуїції, а не розрахунках. Уільяма Бернбаха назавжди запам'ятають як одного з батьків-засновників сучасної реклами, який зміг довести, що реклама може бути чесною і приносити товариству користь. Який завжди віддавав перевагу творчим людям, а не кваліфікованим, але заскнілим бізнесменам.

'Реклама — не точна наука. Це навіювання. А навіювання — це мистецтво"

'Велика рекламна кампанія лише прискорить невдачу поганого продукту. Так більше чоловік дізнається про те, що він поганий"

'Усе, що ви пишете.. усе на сторінці: кожне слово, кожен символ, кожна тінь повинні просувати повідомлення, яке ви намагаєтеся передати"

'Наша робота полягає в тому, щоб продавати товар клієнта, а не себе. Наша робота полягає в тому, щоб позбавитися від 'заумства", що дозволяє блищати нам, а не товару"

'Якщо ваша реклама невідмітна від інших, це рівносильно самогубству"

Фредерік Бегбедер (1965 — )

Одна з найпомітніших фігур у літературному світі сучасної Франції. Його роман '99 франків", що є злою сатирою на рекламний бізнес, став лідером книжкових продажів 2000 року. Провокаційний Роман Бегбедера став справжньою подією літературного сезону, а її автор, звільнений напередодні публікації з рекламного агентства, покинув світ реклами, щоб негайно увійти до світу бестселерів.

'Я рекламіст: так-так, це саме я загиджую довкілля. Я — той самий тип, що продає вам різне лайно. Той, що примушує вас мріяти про речі, яких у вас ніколи не буде. Про вічно блакитні небеса, про незмінно спокусливих красунь, про ідеальне щастя, підфарбоване в PhotoShop'і. Зализані картинки, модні мотиви. Але коли ви, затягнувши пояси, зберете гроші і купите нарешті машину — межа ваших мріянь, вона моїми стараннями дуже давно вийде з моди. Адже я йду на три круги попереду вас і,будьте упевнені, потурбуюся про те, щоб ви почували себе обдуреними. Гламур — це свято, яке завжди з іншими, — не з тобою. Я залучаю вас до наркотику під назвою 'новинка", а уся привабливість новинок полягає в тому, що вони дуже недовго залишаються такими. Бо тут же виникає наступна новинка, яка оберне попередню в негодяще лахміття. Зробити так, щоб у вас постійно слинки текли, — ось вона, моя найвища мета. У моїй професії ніхто не бажає вам щастя. Адже щасливі люди — не споживають. "

'Креатив — це не те ремесло, де ти повинен виправдовувати свою зарплату; це таке ремесло, де твоя зарплата виправдовує тебе"

'Реклама давно, чіпко, як спрут, оволоділа нашим світом. Почавши з фіглярства, вона тепер керує нашими життями"

І ще декілька відомих і не завжди утішних цитат про рекламу, що належать як інсайдерам індустрії, так і далеким від маркетингу творчим особам.

'Реклама — це гуркіт палицею усередині помийного відра"

Джордж Орвелл, письменник

'Реклама — узаконена брехня"

Герберт Дж. Уеллс, письменник

'Реклама — мистецтво робити з напівправди повну брехню"

Едгар Хоу, письменник

'Єдині справжні поети нашого часу служать в рекламних агентствах"

Теннесі Уільямс, драматург

'Ідеали нації можна легко визначити по рекламних оголошеннях"

Норман Дуглас, письменник

'Багато дрібниць стали важливими речами завдяки правильній рекламі"

Марк Твен, письменник

'Реклама — це засіб змусити людей потребувати того, про що вони раніше не чули"

Марти Ларні, письменник

'Задовольнити потребу — не штука; штука в тому, щоб створити потребу"

Ванс Пакард, письменник

'Хороші дизайнери рідко стають хорошими рекламістами, оскільки вони захоплюються зовнішньою красою і забувають про продаж продукту"

Джеймс Рендольф Адамс, фахівець з реклами

'Реклама — це саме прикольне, чим можна займатися, не знімаючи одягу"

Джері Делла-Феміна, фахівець з реклами

'Реклама — найбільше мистецтво 20 віків"

Маршалл МакЛухан, фахівець в області комунікації

'Масової Свідомості не існує в природі. Маса складається з осіб. Тому хороша реклама завжди є зверненням однієї людини до іншого. А реклама, націлена на усіх, не чіпає нікого"

Ферфакс Коун, фахівець в області реклами

'Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість із стратегією називається рекламою"

Джеф Річардс

'У гонитві за нагородами ми забуваємо про релевантності. Ми перетворилися на езотеричне братерство, яке більше думає про себе, і менше про те, як змінити цей світ"

Джеф Гудбі, засновник і креативний директор Goodby, Silverstein & Partners

AdMe

перекидные календари . Купить бошки