Mail: info@umvs.rv.ua



Twitter не пустить політиків в рекламу

15:40, жовтня 01, 2010

Нагадаємо, реклама в 'трендах" дня почалася у кінці червня з кампанії по розкручуванню мультика Toy Story 3 компанії Disney. Крім того, з'явилася можливість рекламувати свої товари і послуги за допомогою платних повідомлень, а потім — платних рекомендацій для додавання в 'друзі" (Promoted Accounts). Не дивлячись на те, що новинки слідували одна за одною (особливо після того, як від Twitter декілька років чекали виразної бізнес-моделі), адміністрація сервісу прагне дозувати кількість реклами, і навіть рекламодавців ретельно відбирає.

Поки що користувачам запам'яталися всього декілька кампаній з великими рекламодавцями — Disney, Starbucks, American Express. Звичайно, з часом цей список розшириться, але політичні партії в нього доки не потраплять. Представники Twitter пояснюють це якраз таки жорстким лімітом на кількість рекламодавців, що тестують систему реклами на мікроблогхостингу.

Ерік Френчман, головний інтернет-стратег консалтингового агентства Connell Donatelli, розповів, що ситуація може помінятися в будь-який день. Але доки, як йому самому пояснили в 'Твіттері", платформа просто не дозволяє таргетувати користувачів по країні проживання або місту, а значить, передвиборні кампанії просто не мають сенсу і не дадуть результату. Варто відмітити, що це обмеження торкається не лише політиків, але і будь-яких невеликих рекламодавців, орієнтованих на аудиторію з певного міста або країни.

ВебПланета