Mail: info@umvs.rv.ua



У рекламі Stella Artois роботизували життя

08:35, жовтня 13, 2010

Агентство Mother Лондон продовжує стильну рекламну кампанію пива Stella Artois 'She is a thing of beauty"/"Вона істинний предмет краси".

Над новим, четвертим по рахунку, роликом кампанії працювали одночасно два відомі режисери Вес Андерсон (Wes Anderson) і Роман Коппола (Roman Coppola). Спот розповідає про невдале побачення в квартирі, буквально напханій автоматичними системами управління елементами інтер'єру.

моване пиво носить жіноче ім'я — Стела, що надало креативщикам право використовувати цей інсайт і проводити подібні аналогії, порівнюючи милих пані з келихом пива не на користь перших. Попередні споти демонстрували, як по суті схожі процеси приготування дівчини до побачення і приготування келиху пива; чому чоловіки дають жіночі імена своїм ніжно улюбленим машинам, мотоциклам і гітарам; а також як офіціантові завоювати увагу прекрасної відвідувачки ресторану. Атмосфера вишуканих 60-х і франглийский акцент надають роликам стилю і впізнанності.

Попередні ролики Stella Artois:

lassid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" width="425" height="350" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0">0" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" FlashVars="fn=../../../../..//videoplayback@&flvskin=MPFLVSkin.swf">http://www.adme.ru/anheuser-busch/v-reklame-stella-artois-robotizirovali-zhizn-mother-london-202655/">AdMe

широкоформатная печать в киеве в Киеве