Mail: info@umvs.rv.ua



У США складений рейтинг найбезглуздішої реклами 2010 року

10:10, грудня 08, 2010

Американське видання Adweek склало рейтинг самої дивної, безглуздої і грубої реклами, створеної в 2010 році. На першому місці виявилося відео It Rarely Stops c побитою дівчиною, випущене агентством Young & Rubicam Chicago для National Domestic Violence Hotline, некомерційною організацією по боротьбі з домашнім насильством.

Друге місце рейтингу Adweek зайняв рекламний ролик Sony Playstation про дорослого чоловіка з головою дитини. Ідея відео була розроблена агентством Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi з Аргентини.

На третє місце експерти видання поставили інше агентство з Аргентини — Santo — з роликом Countryside для Diesel Sneakers. У рекламі демонструється не самий стандартний спосіб використання кросовок.

На четвертій строчці виявився ролик The Daily Routine для компанії True Clean Towel, що розповідає про використання рушників. П'ятірку замикає відео від BBDO New York, випущене для Snickers перед Хелловіном. За даними Adweek, цей ролик став найбільшим відомим серед тих, що виявилися в рейтингу.

Всього в список Adweek потрапили 30 роликів. У коментарях до рейтингу експерти підкреслюють, що в поточному році було випущено багато рекламних роликів, в яких фігурували секс, насильство, смерть, зомбі, захворювання, страшні клоуни і багато що інше. Усе відео з рейтингу можна подивитися на сайті видання.

Lenta