Mail: info@umvs.rv.ua



“Вконтакте” стає схожою на Twitter і Facebook

11:23, жовтня 22, 2010

Найбільша соціальна мережа 'В контакті" змінила вид своїх сторінок. Тепер у кожного користувача замість сторінки профілю і так званої стіни, на якій можна було залишати повідомлення, з'явилася стрічка 'статусів" — коротких повідомлень, які пише сам користувач або його друзі. Таким чином, головна сторінка користувача стала нагадувати стрічку повідомлень популярного у світі сервісу мікроблогів Twitter або сторінку найбільшої у світі соціальної мережі Facebook. Якщо на повідомлення в Twitter можна просто відповідати, то статуси 'В контакті" можна коментувати і коментарі будуть видні безпосередньо поряд з повідомленням. Саме так ця функція реалізована і в Facebook.

Мікроблог схожий на стару 'стіну", тільки краще, тому цей режим тепер включений для усіх сторінок соцережі, пише у своєму блозі засновник 'В контакті" Павло Дуров. Правда, деякі користувачі угледіли в цьому утиск своєї свободи і почали збирати підписи за відміну нового режиму. З аналогічною проблемою зіткнулася Facebook, коли минулого року теж вирішила замінити статичну головну сторінку на стрічку повідомлень, що оновлюється. Мережа скарги користувачів проігнорувала.

Перетворення стіни користувачів на мікроблог може збільшити трафік 'В контакті", особливо з мобільних телефонів, вважає головправління 'Фінама" Владислав Кочетков. Адже кожного разу, отримавши повідомлення, активний користувач заходить в мережу, щоб відповісти. Це серйозно підвищить активність спілкування користувачів, а чим більше трафік, тим більше охоплення аудиторії рекламою, резюмує він.

Після зльоту популярності Twitter активізувати спілкування користувачів схожим чином спробували різні сервіси, зокрема Mail.ru запустила свій блог. Статуси є у Skype, GTalk, Ya.ru і інших сервісів.

Минулого тижня 'В контакті" повідомила, що її прибутки від таргетованої (цільової) реклами потроїлися, досягнувши $1,5 млн в місяць. У 2009 р. 'В контакті" заробила $34,5 млн, Кочетков прогнозує, що в 2010 р. виручка виросте на 60% — до $55 млн.

Анастасія Голіцина, Ведомости