Mail: info@umvs.rv.ua



Японський гігант електроніки NEC випустив перші у світі білборди, які визначають стать, вік та національність перехожих.

08:17, вересня 28, 2010

Японський гігант електроніки NEC випустив перші у світі білборди, які визначають основні параметри покупців, що проходять повз них, і таргетують рекламу на їх основі. Про це повідомляє британський сайт guardian.co.uk .

Вірогідність визначення статі потенційного клієта зовнішніми носіями нового покоління — 85-90%. Окрім гендерних ознак, білборди визначають етнічну приналежність, а також приблизний вік.

Таким чином, реклама показуватиметься перехожим, залежно від того, до якої категорії їх віднесе техніка. Наприклад, парфюмерія і косметика для жінок демонструватиметься тільки жінкам.

Після початку експериментів з японським зовнішнім спостереженням в NEC планують виходити за межі японського ринку реклами.

Це може викликати опір борців з 'атакою на приватну сферу людини". Проте в NEC подібних заяв не боятися і заявляють, що машини не зберігають обличчя перехожих, а тільки надають звіти по тих параметрах, які визначають.

mediabusiness.com.ua