Mail: info@umvs.rv.ua



Жувальна гумка Dirol зруйнувала будинок

16:28, серпня 31, 2010

У проекційній рекламі бренду Dirol показали, як руйнується будівля. Концепцію акції розробляло агентство Digisandwich, повідомляє рекламний портал AdMe.

ках акції будинок завісили білим екраном, перетворивши його на декілька хвилин в жувальну подушечку. Потім будівля почала розвалюватися під натиском ягід, що вивалилися з нього. Таким чином, агентство вирішило продемонструвати силу смаку жувальної гумки.

Портал відмічає, що медіасервісом Dirol займається агентство Initiative. На початку липня поточного року компанія розмістила на будівлі рекламний постер, який став найбільшою рекламою в Східній Європі.

Бренд Dirol належить компанії Cadbury, яка випускає однойменний шоколад. Крім того, Cadbury володіє торговельними марками Picnic, Wispa, Tempo і іншими.

Варто відзначити, що даний тип медіа є трендом 2010 в рекламі, тому варто очікувати активності потужних брендів з даною комунікацію.

Adme