Mail: info@umvs.rv.ua



1+1 прогнозує на медіаринку інфляцію 35%

08:28, травня 26, 2010

За підсумками 2010 року, середня інфляція на медіаринку буде 35%, розповів керівник відділу продажів групи 1+1 Дмитро Лисицкий. Ринок медіареклами виріс більше, ніж очікувалося. Зростання склало більше 30% замість прогнозованих 20%. В підтвердження цьому — висока заповнена клієнтською рекламою вже з січня, практично повна відсутність низькопрофільної реклами і другого класу розміщення, розповів Лисицкий.

Насмотря на те, що усі канали підвищили ціни на рекламу, високий попит свідчить про те, що вони залишаються досить низькими, припустив Лисицкий.

Він підкреслив, що порівняно з 2009 роком попадання рекламодавців в НПР і другий клас наближається до нуля.

Зростання цін слід чекати восени, а на початку наступного року він буде ще значнішим. За підсумками 2010 року, середня інфляція буде 35% по ринку, прогнозує експерт.

Нагадаємо, учора 1+1 оголосив про те, що за новою схемою, яка вводиться на групі каналів влітку, продаж спонсорської реклами здійснюватиметься за тим же принципом, що і прямій. Це означає зниження цін для клієнтів удвічі і певний ризик для телевізійників.

proreklamu.com