Mail: info@umvs.rv.ua



10 способів стати поміченим в соціальних мережах

18:54, травня 31, 2010

Якщо ви вже 'созріли" в соціальним медіа, то напевно і зрозуміли, що найскладніше — бути почутими серед сотень тисяч блогів і мільйонів інших повідомлень.

Не важливо, що ви робитимете — використовувати медіа для маркетингу і pr, проводити кампанію або акцію, але вам доведеться битися з усіма, хто має ті ж наміри.

Портал socialmediaexaminer.com опублікував 10 порад тим, хто збирається бути не лише присутнім в соціальних медіа, але і бути почутим.

1. Зробіть своє повідомлення простіше

Якщо ваше повідомлення відрізняється складністю, не чекайте, що воно пошириться в мережі. Перше, що треба зробити — це скоротити своє послання до найнеобхіднішого. Тільки факти -  напишіть своє повідомлення більш звичною мовою

Це не означає, що ви маєте бути супер короткими, але усі ідеї і посления мають бути ідеально відредаговані, щоб бути зрозумілими для аудиторії, тільки тоді є шанс, що вона відгукнеться на заклик. Протестуйте своє повідомлення, щоб упевнитися, що воно зрозуміле.

2. Знайдіть свою цільову аудиторію

Якщо ваше повідомлення помічене, не створюйте собі проблем, вибираючи годину пік!

Звичайно, логічно припустити, що під час пік більша кількість людей побачить повідомлення, але ви повинні усвідомити, що в цей час з'явиться більше конкуруючих меседжей.

Те ж саме з 'місцем зустрічі". Якщо хтось ще конкурує за певний сайт, соціальну мережу або групу/співтовариство, ви повинні подумати, можливо, для вас будуть актуальні і цікаві інші майданчики і не варто рватися саме сюди.

3. Протиставте своє повідомлення загальній масі людей

Продовжуючи сказане вище, місце і спосіб представлення вашого повідомлення також важливі, як і те, що саме ви говорите. Замість того щоб просто констатувати факти, можливо, ви повинні розповісти історію?

Можливо, ви просто повинні зробити зіг, коли усі інші роблять заг. Наприклад, використовуйте короткі заголовки, коли інші занадто багатослівні або довгий заголовок, коли інші короткі. Можливо, інші використовують тільки текст, а ви можете використовувати відео.

4. Розповсюджуйте свій меседж

Приберіть усі бар'єри, такі як реєстрація, авторизація і ін. Просто дайте користувачам  контент і інструменти.

Переформатуйте свій контент. Віддайте його на огляд колегам, друзям, знайомим.  Це ваші 'світлячки", вони почнуть вірусний процес.

5. Знайдіть допомогу

Просіть допомогу, перестаньте думати один. Направте своє повідомлення безпосередньо ключовим особам. Так, деякі відмовлять вам. Деякі послухають і не доведуть до кінця. Але це лотерея, і вона коштує зусиль.  Коротко поясните, в чому справа, і чому це повинно їх турбувати, чому це цікаво аудиторії.

6.  Зверніться  до особистостей

Люди зазвичай захоплені своїми інтересами, тому зіграйте на цьому. Використовуйте 'ви" і 'ваш". Напишіть про них, про їх потреби, цілі, бажання. Звернетеся до їх історії, ситуації, репутації і поведінки.

7.  Приберіть усі перешкоди

Вам треба прибрати усе, що не підтримує ваше повідомлення або суперечить йому. Приберіть химерні фрази, розумні слова або стилістичні обороти. Використовуйте короткі слова і пропозиції.

8. Звертайтеся до примітивних інстинктів

Небезпека захоплює увагу. Проглянете газети. Вони продають секс і страх,  оскільки, на це реагують люди. Якщо вас не чують, спробуйте перетворити ваше повідомлення в попередження, освітите проблему або зробіть наголос на небезпеці.

9.  Використовуйте ключові слова

Люди завжди шукають те, що їх цікавить, і коли певні слова або фрази трапляються їм на очі, їх свідомість скаже: 'ей, подивися"!

Якщо ваше повідомлення про Apple або iPhone, згадайте ці слова. Якщо ви говорите зірок, використовуйте їх імена.

10. Дотримуйтеся однієї теми

Ця стаття була побудована навколо однієї теми. Робіть те ж саме.

Підсумок: найчастіше значення має не те, про що ви говорите, а яким чином ви це робите. Ви повинні не просто викинути ваші повідомлення в соціальні медіа. Подумайте про свою аудиторію, що вони люблять, на що реагують, що ще відбувається у рамках цих мереж і послуг.

Ваша робота полягає в тому, щоб відточити ваше повідомлення, і зробити його правильним. Якщо люди не почули його, продовжуйте над ним працювати!

Анна Коросташовець mmr.net.ua