Mail: info@umvs.rv.ua



Adobe кидає виклик рекламній платформі Apple

08:38, червня 09, 2010

Компанія Adobe вирішила кинути виклик рекламній платформі Apple за допомогою компанії Greystripe, що спеціалізується на доставці мобільної реклами. Як ми пам'ятаємо, упродовж довгого часу Adobe докоряла Apple у відсутності в її гаджетах підтримки технології Flash : замість неї 'яблучні" пропонують використовувати HTML5, на їх думку, стабільнішу і перспективнішу.

Протистояння вийшло на новий рівень з виходом iAd і презентацією рекламної платформи iAd, заснованою на використанні HTML5 і претендуючою на монополію в рекламному ринку пристроїв з iPhone OS.

Альянсом з Greystripe Adobe робить замах на статус iAd як головної платформи для реклами на гаджетах Apple. У рамках партнерства Adobe і Greystripe представили технологію iFlash, здатну повернути кроссплатформенність Flash -рекламе. Принцип дії системи гранично простий: у разі виявлення iPhone OS на мобільному пристрої користувача Flash -реклама, розміщена в додатку або на веб-сторінці, автоматично конвертується в HTML5, що робить її доступною на гаджетах Apple.

Компанії позиціонують iFlash як раціональнішу альтернативу iAd : на їх думку, ця технологія пропонує не менше залучення аудиторії при значно скромніших витратах: рекламодавцям не доведеться робити окремі версії банерів в HTML5, купувати розміщення в iAd на $1 млн і платити по $2 за перехід.

Степан Трифонов, adindex.ru