Mail: info@umvs.rv.ua



Американці вибрали найпопулярніші рекламні ролики на YouTube

10:16, квітня 10, 2010

Американський журнал про рекламу і маркетинг AdAge вибрав 20 найпопулярніших рекламних роликів на YouTube, викладених з початку 2009 року.

На офіційному сайті журналу повідомляється, що AdAge вдячний порталу за його участь в зміні вигляду реклами.Найпопулярнішим роликом виявилося відео Evian Roller Babies, де немовлята, що катаються на роликах, рекламують мінеральну воду Evian. З липня 2009 року рекламу, жодного разу не показану на телебаченні, подивилися більше 71 мільйона разів. У 2009 році ролик був занесений в Книгу рекордів Гіннесу як найпопулярніша онлайн-реклама.

У списку AdAge також присутня реклама компанії T — Mobile 'Dance", яку подивилися більше 19 мільйонів разів. Ролик, створений для T, — Mobile агентством Saatchi & Saatchi, в 2009 році на рекламному фестивалі 'Каннські леви" отримав золоту статуетку в категорії Film. Цей ролик також визнали кращим рекламним відео Великобританії 2009 року.

У двадцятку хітів вже потрапив відеоролик компанії Blendtec, що випускає блендери. Рекламу, в якій подрібнюється планшет iPad, подивилися більше 4 мільйонів разів. На YouTube ролик був викладений тільки 5 квітня 2010 року.

lassid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" width="425" height="350" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0">0" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" FlashVars="fn=../../../../..//videoplayback@&flvskin=MPFLVSkin.swf">ло: adindex.ru