Mail: info@umvs.rv.ua



AXE — втрачені можливості

13:43, квітня 07, 2010

AXE запустив нову серію рекламних роликів, в яких центральну роль знову грають стосунки підлог. Цього разу бренд буквально на пальцях пояснює, що може статися,  якщо ви з ранку не прийняли водні процедури з гелем для душу АХЕ. Виявляється, у такому разі велика вірогідність, що по-справжньому виринути з сонного стану не вийде, і через це ви дасте своїй удачі піти з-під носа.

У трьох роликах — 'Офіціантка", 'Запрошення" і 'Круг друзів" — розігруються цілком стандартні ситуації, коли симпатичні дівчата йдуть на зустріч, але парубок просто 'гальмує" із-за сонливості. Щоб хлопці завжди пам'ятали, як кого звуть, і адреси затримувалися в пам'яті як мінімум до того моменту, коли під рукою будуть ручка і папір, їм слід тримати на поличці у ванні гель для душу АХЕ і використовувати його мінімум раз на день — вранці.

e6d-11cf-96b8-444553540000" width="425" height="350" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0">

едактора: правильна реклама! 'Убойний" креатив

Джерело: popsop.ru

хостел киев или койко место киев . запчасти фав 1051