Mail: info@umvs.rv.ua



BP викупила у Google і Yahoо ключові слова про витік нафти

10:07, червня 10, 2010

Британська нафтогазова компанія BP, яка вже більше місяця займається ліквідацією наслідків витоку нафти в Мексиканській затоці, придбала у пошукових систем Google і Yahoo права на словосполучення, пов'язані з витоком  нафти.

BP купила права на такі пошукові запити, як 'oil spill" витік нафти"), 'oil spill claims" і інші. За словами представників компанії, мета таких дій — 'надання допомоги тим, хто постраждав від витоку більше усіх, щоб вони могли швидко знайти потрібні джерела інформації і потрібних людей".

За запитом 'oil spill" пошукові системи Google і Yahoo видають мільйони результатів, проте на першому місці йде посилання на сторінку сайту BP під назвою 'Gulf of Mexico response" — на ній розповідається про зусилля компанії із ліквідації наслідків цього витоку.

Втім, аналітики відмічають, що насправді за допомогою викупу таких пошукових запитів компанія BP просто намагається дещо поліпшити свій імідж, значно постраждалий після витоку в Мексиканській затоці.

'У якій-небудь кризовій ситуації, однією з перших дій більшості людей є перегляд результатів Google по тематичному запиту  — так що це досить банальний і простий тактичний хід", — сказав Кент Джаррел (Kent Jarrell), старший віце-президент консалтингової компанії APCO Worldwide.

Представники BP, Google і Yahoo відмовилися коментувати те, яку кількість пошукових запитів придбала британська компанія і скільки вона витратила на таку онлайн-рекламу, повідомляє CNN.

'Ми платимо Google багато грошей, щоб переконатися, що у вас є доступ до кращої інформації про витік нафти — нашу інформацію", — пояснює Тобі Одоун (Toby Odone), представник BP. Згідно з припущеннями деяких аналітиків, BP витрачає на таку рекламу в пошукових системах як мінімум $10 тис. в день.

Втім, деякі експерти схвалюють цю політику BP, вважаючи, що в ній немає нічого поганого, якщо компанія насправді надає на своєму сайті повну і актуальну інформацію.

'Більшість 'розумних" компаній скуповують релевантні пошукові запити, щоб збільшити свою присутність в Мережі. Я не бачу причин цього не робити, якщо вони дійсно надають правдиву і своєчасну інформацію зручним способом", — говорить Тері Хеймейер (Terry Heymeyer), фахівець Jones Graduate School of Management.

Cnews.ru