Mail: info@umvs.rv.ua



Carlsberg починає рятувальну операцію

14:40, травня 31, 2010

20 травня 2010 року на телеекрани України вийшов новий рекламний шедевр від пива Carlsberg. У основу сюжету нового ролика лягла історія про пригоду друзів, що виявилися на незаселеному острові. Carlsberg починає рятувальні роботи. Можливо, кращі рятувальні роботи у світі.

Як завжди креативна ідея від творців ролика Carlsberg дозволяє глядачам інакше поглянути на, здавалося б, критичну ситуацію. 'Доля підносить вам лимон? Зробіть з нього лимонад. Випадок залишає вас на незаселеному острові? Насолодитеся піщаними пляжами і блакитним океаном сповна", — саме в цьому задумка нового відео.

Згідно нової історії 'Порятунок" троє 'щасливчиків" покинуто на незаселений острів. Нарешті, сигнали SOS помічені рятувальними службами Carlsberg. Вони зовсім не поспішають повертати друзів на 'велику землю", а пропонують їм насолодитися кращими моментами далеко від цивілізації — разом з хорошою компанією і, звичайно, пивом Carlsberg.

Подивитися ролик можна на сайті по посиланню.

Тетяна Роднина, директор по маркетингу ліцензійних брендів 'Славутич", Carlsberg Group : 'Carlsberg не втомлюється дивувати своїх прихильників цікавими відеосюжетами. Ідея чергової історії, мабуть, від кращого пива у світі: навіщо рятуватися з незаселеного острова, коли можна насолоджуватися там пивом Carlsberg? Примітно, що ролик знятий на пляжах Коста-Ріки. І це недивно, адже багаті береги — можливо, краще місце для рятувальних операцій".

Ролик адаптований для України агентством EURO RSCG 4D за замовленням 'Славутич", Carlsberg Group.

proreklamu.com