Mail: info@umvs.rv.ua



Число рекламодавців на Facebook за півтора року збільшилося вчетверо

08:25, червня 04, 2010

Поки найбільшу у світі соціальну мережу Facebook лихоманять бунти користувачів, невдоволених вживаною на сервісі політикою збору інформації, в рекламній сфері її розвиток виглядає вражаючим.

За словами Майка Мерфи (Mike Murphy), президента по глобальних продажах Facebook, за останні півтори роки число рекламодавців в соціальній мережі збільшилося в чотири рази. Компанії вдалося притягнути на свої сторінки таких гігантів, як Procter & Gamble, Toys 'R" Us, Virgin America і Adidas.

Особливий інтерес рекламодавців до Facebook прокинувся під час кризи, коли компанія змогла запропонувати аналітику, що оцінює ефективність розміщення, і якісний таргетинг. У I кварталі цього року в США в Facebook було показано 176 млрд банерів, тоді як ще рік тому їх число ледве перевищувало 70 млрд.

Якщо вірити підрахункам comScore, за підсумками перших трьох місяців року Facebook навіть обігнала Yahoo по показах дисплейної реклами американцям. У I кварталі вона показала в США близько 176 млн банерів — 16% від загального числа по країні. Yahoo же здійснила лише 132 млн показів або 12,1% від загальної суми.

Степан Трифонов, adindex.ru