Mail: info@umvs.rv.ua



Депутати обмежать рекламні паузи на телебаченні

20:15, травня 28, 2010

У Верховній Раді зареєстровано проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” (щодо визначення часу закінчення переривання телевізійної програми), передає ІМК.

'Найбільше незадоволення глядачів телебачення викликає порядок показу реклами. Цією нормою встановлюється порядок, який дозволить більш чітко контролювати взаємовідносини між рекламодавцями та організаціями, що поширюють рекламу з одного боку, рекламодавцями та організаціями, що поширюють рекламу та споживачами реклами так і телевізійного продукту в цілому, з другого боку а також для уповноважених органів влади та громадськості", — йдеться у пояснювальній записці до проекту закону.

Як зазначають автори законопроекту, останнім часом частка реклами, що демонструється з 17 до 22 години саме під час трансляції теле- та кінофільмів, значно збільшилась (практично кожні 20 хвилин). Така трансляція, як правило, порушує частину другу пункту 3 статті 13 “Закону України “Про рекламу” та пункт 1 статті 14 Європейської конвенції по транскордонному телебаченню, згідно з якими реклама має бути розміщена таким чином, щоб не завдавати шкоди цілісності та змісту програми.

'Прийняття зазначеного проекту Закону спрямоване на врахування інтересів глядачів вітчизняного телебачення щодо інформування про час завершення реклами під час трансляції кіно- і телефільмів", — вважають автори проекту закону, серед яких — народні депутати України М.Трайдук, О.Фельдман, О.Логвиненко та О.Гейман.

ІМК

Аренда буклетницы.