Mail: info@umvs.rv.ua



Фільми і серіали в мережі почали витісняти телебачення

10:32, червня 14, 2010

Згідно з дослідженням eMarketer, кількість американських користувачів, що дивляться відео в Мережі за рік з 2008 по 2009, збільшилося на 11%. Це непоганий показник річного зростання на фоні практично постійного проникнення доступу в Мережу, проте він меркне в порівнянні з тим, наскільки виросла кількість користувачів, що дивляться в Мережі повнометражне відео. За річний період воно збільшилося більш ніж на 230%. Це означає, що основною причиною зростання переглядів відео в Мережі є саме перегляд фільмів і серіалів. Крім того, потрібно відмітити, що найшвидше зростання ось вже другий рік підряд демонструє вікова категорія людей старше 45 років.

Іншу тенденцію онлайнового відеоперегляду виявив Wall Street Journal. Так, за даними Blip.tv, пік кількості аудиторії змістився з періоду з 12 до 3 годин дня в період з 8 до 11. На Break.com вечірня аудиторія виросла на 18%, а денна — лише на 5%.

Ці дані говорять про те, що користувачі Мережі все активніше звертаються до онлайнового відео для вечірнього перегляду фільмів і серіалів — таким чином, потокове інтернет-відео дійсно заміщає телебачення, причому в першу чергу не серед молодої аудиторії (де це заміщення вже можна вважати таким, що відбулося), а серед людей старшого віку.

Таким чином, потокове відео стало абсолютно виразним конкурентом телебаченню — це процес найбільш помітний в США, але йде він і в Росії. Недаремно з'явилася ціла плеяда сайтів, де таке відео можна подивитися легально і безкоштовно. Цей же процес пояснює і раптову увагу продюсерів до тих місць, де контент публікується нелегально.

Руформатор