Mail: info@umvs.rv.ua



Facebook і Twitter об’єднують зусилля в соціальній рекламі

16:54, червня 08, 2010

Yahoo повідомив про те, що планує змінити домашню сторінку — створити продукт інтеграції Facebook і Yahoo Pulse, що дозволить користувачам керувати контентом і особистими налаштуваннями, повідомили Коді Сіммс (Cody Simms), старший директор соцплатформи Yahoo, і Бобі Фігейра (Bobby Figueroa), віце-президент по рекламно-споживчій частині, пише MediaPost.

Хоча соціальна сфера стала нішею для обміну інформацією, Yahoo не збирається створювати власну мережу, плануючи бути соціальним агрегатором. Нові інструменти дозволять користувачам об'єднати свої акаунти на Yahoo і Facebook і читати новини на Yahoo в повному об'ємі, а також ділитися ними з друзями. Yahoo надасть схожі можливості і для Twitter протягом декількох місяців.

Сіммс, який керує відкритою продуктовою стратегією Yahoo (Yahoo's product open strategy (YOS)), працював над створенням сервісів близько двох років. Інтеграція стала можливою через платформу Yahoo Updates, яка також дозволяє користувачам читати повідомлення Facebook від друзів через опції 'Адресна книга" або 'Список повідомлень від друзів".

Найближчими місяцями очікується, що компанія Zynga і інші створять ігри з технологіями, налаштованими на мережу Yahoo, і розповсюдять їх за допомогою каналу Updates через сайти Yahoo, Facebook і інші соціальні мережі.

Facebook продовжує випробовувати проблеми, пов'язані з труднощами в розумінні і користуванні особистими юзерскими налаштуваннями, тоді як Yahoo Pulse, влаштований як панель інструментів, пропонує меню особистих налаштувань, що забезпечують користувачів пошукової системи різноманітністю опцій.

Нове соціальне об'єднання має переваги і для рекламодавців. Yahoo планує запустити інструменти, що дозволяють користувачам ділитися частинами екранної реклами.

Інструменти обміну рекламою планується запустити в період з липня по вересень. Yahoo зможе моніторити обмін рекламою між користувачами і надавати звіти рекламодавцям.

Засновник Reliable — SEO Давид Харрі спостерігав за процесом декілька років. 'Можна прослідкувати зрушення фокусу за останні роки у бік соціальної сфери через файлову систему Yahoo, — говорить він. — Це одна з найбільших переваг пошукового і соціального партнерства з Microsoft".

Media-Day.ru