Mail: info@umvs.rv.ua



Facebook відкриває новий сервіс — геолокація.

09:44, квітня 02, 2010

Facebook відкриває нову послугу, що дозволяє користувачам додавати інформацію про своє місцезнаходження.

Що дає ця нова функція користувачам
Сервіс геолокации дасть можливість користувачам Facebook розповісти іншим про те, де вони знаходяться в даний момент. Інформація відображуватиметься в полі, схожому на полі статусу, з трансляцією в розсилку новинної стрічки.

Функція корисна для оперативного зв'язку зі знайомими. Приміром, відпадає необхідність дзвонити другу і запитувати : ти зараз де?Майже кожен 4-й користувач Facebook у світі, а це більше 100 мільйонів чоловік, регулярно виходить в соціальну мережу через мобільний пристрій.

Інформація про місцезнаходження також стане новим важливим параметром при пошуку друзів, партнерів і розширенні круга знайомств в Facebook.

Чому Facebook тільки зараз вирішив запустити цю функцію
Останні підлога року геолокация стає трендом в соціальних мережах і Інтернеті в цілому. Twitter, Buzz, Google Latitude і інші популярні ресурси активно впроваджують цю послугу у свої сервіси.

Керівництво Facebook, Twitter і інших соціальних мереж спостерігало, як ця функція працює в додатках сторонніх розробників. Коли її популярність і затребуваність стала очевидною, сервіси вирішили, що прийшло час додати послугу до основного ресурсу.

Що це дає самому Facebook ‘у
Це конкурентна перевага. Минулого року кожна 5-а, а цього року, кожна 4-а реклама, що розміщується в соціальних мережах світу, доводиться на Facebook.

Facebook — солідний і престижний сервіс, який все більше використовується комерційними структурами. Більше половини найбільших компаній світу має акаунт на Facebook. Приблизно 70% компаній США, 50% компаній Європи і 40% компаній Азії. 6 з 10 таких акаунтів оновлюються щомісячно і мають близько 40 тисяч передплатників.

Комерційні структури, що приходять в Facebook, прискорюють його монетизацию. А геолокация веде до геотаргетингу, який їх цікавить.

Введення функції дозволяє перерозподіляти рекламу за територіальною ознакою
Інформація про місцезнаходження користувачів, дозволяє сегментувати аудиторію по місцю розташування.

Геолокация відкриває двері для приходу в рекламу на Facebook регіональних і локальних компаній, яких цікавить аудиторія на певній території.

http://www.sarafannoeradio.org/

http://mmr.net.ua

шарико винтовые передачи . Киев контурная пластика киев