Mail: info@umvs.rv.ua



Forbes назвав найагресивніших рекламодавців Росії в 2009 році

12:18, квітня 07, 2010

Forbes склав рейтинг найсміливіших рекламодавців 2009 року, і з'ясував наскільки ефективними виявилися їх вкладення.

KIA Motors, зростання рекламного бюджету 620%Рекламний бюджет 490 млн. рублів

Представництво другого за величиною корейського виробника автомобілів з'явилося в Росії тільки в березні минулого року. До цього автомобілі KIA продавали двох російських дилерів. За рік KIA вивела на ринок п'ять нових моделей, стала пропонувати своїм клієнтам безкоштовну допомогу на дорогах, п'ятирічну гарантію на автомобіль (чи на 150 000 км пробігу) і кредитні програми. Половину рекламного бюджету компанія витратила на телевізійні ролики. В результаті марка KIA увійшла до п'ятірки лідерів по продажах серед іноземних брендів в Росії.

Централ Партнершип, зростання рекламного бюджету 272%Рекламний бюджет 570 млн. рублів

За версією журналу 'Кінобізнес сьогодні", ЦПШ — третій по касових зборах російський кінопрокатник. На початку минулого року у компанії з'явився новий партнер — Paramount Pictures. ЦПШ збільшила рекламний бюджет, чекаючи збільшення зборів, у тому числі і за рахунок зростання популярності кіно в кризу.  У 2009 році, за даними 'Кінобізнесу", у ЦПШ вийшло 29 релизів — у півтора рази більше, чим до кризи. Виросли витрати на ТБ і інтернет, скоротилися об'єми зовнішньої і друкарської реклами. В результаті, збори ЦПШ в прокаті збільшилися майже в два рази, при цьому загальні касові збори кінотеатрів за минулий рік впали на 11% (дані 'Кінобізнесу").

Metro Cash&Carry, зростання рекламного бюджету 134%Рекламний бюджет 349 млн. рублів

За минулий рік світовий ретейлер піднявся в російському рейтингу рекламодавців на 65 пунктів, перемістившись на 82 місце. Вісім з десяти рублів рекламного бюджету Metro витрачає на зовнішню рекламу. В порівнянні з 2008 роком ці вкладення виросли втричі. Впродовж року в Росії відкрилися три торговельні центри і тепер їх 52. Влітку компанія купила землю під черговий торговельний центр в Томську. Проте, об'єм продажів компанії на російському ринку за минулий рік впав на 20% до 113 млрд. рублів.

LG Electronics, зростання рекламного бюджету на 112%Рекламний бюджет 963 млн. рублів

Корейський виробник електроніки за 2009 рік з дев'ятої десятки рейтингу перемістився в четвертую. Дві третини рекламних грошей LG в 2009 році пішли на ТБ (за рік вкладення виросли в півтори рази), третина бюджету — пішла на зовнішню рекламу. Але корейці не гидуватимуть і новими медіа-можливостями. На початку грудня, LG разом з Twenty Century Fox провела кросс-промоакцию на  YouTube і Facebook. Новий телефон LG new Chocolate просували спільно з фільмом 'Аватар". За даними Mobil Research Group, доля LG на російському ринку мобільних телефонів виросла за минулий рік з 7 до 12%

Пенсійний фонд РФ, зростання рекламного бюджету 98%Рекламний бюджет 309 млн. рублів

Минулого року після заклику президента Дмитра Медведєва Пенсійний фонд Росії вклався в популяризацію програми співфінансування пенсій. Суть програми така: до тисячі рублів, вкладеної громадянином у свою пенсію, держава протягом 10 років додаватиме стільки ж, але не більше 12 тисяч рублів в рік. Основний упор зробили на ТБ і радіо. Бюджет рекламної кампанії розраховували виходячи з $1 на кожного задіяного. Тобто, за планом вона повинна була притягнути не менше 10 млн. чоловік. Реальність виявилася песимістичніше. Про своє бажання брати участь в програмі заявили всього 2 млн. чоловік, а реально прийняли участь лише близько 600 тисяч чоловік. Всього з громадян зібрали 2,5 млрд руб. додаткових внесків, середній внесок склав 3471 рублів.

Walt Disney Studios Sony Pictures Releasing, зростання бюджету 80%Рекламний бюджет 675 млн. рублів

Спільне підприємство студії Уолта Диснея і японської Sony Pictures перемістилося в російському рейтингу рекламодавців з 96 на 48 місце. Компанія наслідує традиційні канони, вкладаючи в ТБ більше двох третин рекламного бюджету. Вклад в ТБ за рік збільшився також на дві третини. Причина такого зростання легко з'ясовна. У 2009 році компанія представила в прокаті 32 стрічки — у півтора рази більше чим в попередньому році. Касові збори, за даними журналу 'Кінобізнес сьогодні", за минулий рік виросли майже удвічі.

Ощадбанк РФ, зростання рекламного бюджету 78%Рекламний бюджет 833 млн. рублів

Коли на початку 2009 року Ощадбанк розповідав про плани по збільшенню рекламного бюджету, аналітики готували йому місце в першій 20-ке рейтингу рекламодавців. Незважаючи на усі зусилля із формування 'позитивної довіри" банк зміг піднятися лише до 42 рядка. Дві третини витрат на рекламу Ощадбанк вклав в телевізійні ролики, чверть — в зовнішню рекламу. За підсумками року об'єм засобів фізичних осіб виріс на 20% до 3687,2 млрд. рублів.

ФК Уралсиб, зростання рекламного бюджету 76%Рекламний бюджет 315 млн. рублів

'Акціонери банку хотіли донести до аудиторії розуміння того, що банк твердо стоїть на ногах", — повідомив в інтерв'ю Forbes старший віце-президент банку Максим Савицкий. Реклама послуг банку з'явилася на телебаченні (у 2008 році її фактично не було). Ролики виходили в два етапи — навесні і в самому кінці року. У результаті об'єм засобів фізичних осіб за минулий рік виріс майже на 40% до 87 млрд. рублів. Проте рік банк закінчив із збитками в 4 млрд. рублів і, за даними ЦЭА 'Інтерфакс", увійшов до десятки найзбитковіших банків Росії.

Фармстандарт, зростання рекламного бюджету 69%Рекламний бюджет 1,1 млрд. рублів

У десятці найдинамічніших рекламодавців Фармстандарт за підсумками минулого року мав найбільший бюджет (28-е місце в рейтингу, піднявся на 30 пунктів). Компанія удвічі збільшила витрати на телерекламу (90% усіх витрат). Фармстандарт запустив сім нових препаратів. На початку року компанії торкнулася скандальна історія з препаратом 'Милдронат", партію якого вона купила у виробника. На заводі переплутали ампули 'Милдроната" і іншого препарату 'Листерон", в результаті дві людини загинули. Партія 'Милдроната" була вилучена. Проте, Фармстандарт зумів збільшити виручку за підсумками року на 68% до 24 млрд. руб.

Райффайзенбанк, зростання рекламного бюджету 61%

Рекламний бюджет 365 млн. рублів

Під час кризи важливо було підтримати імідж надійного банку і не припиняти діалог з клієнтами. Так пояснив рішення Райффайзенбанка збільшити бюджет на просування член плавлення Андрій Степаненко. Три чверті рекламних витрат банк направив на ТБ, гроші, що майже все залишилися, — на зовнішню рекламу. В результаті за підсумками 2009 року 'Райфайзен" зберіг дев'яте місце в рейтингу найбільших банків. Впізнанність бренду серед споживачів старше 16 років, за даними дослідницької компанії 'ГфК-Русь", виросла з 35% до 59%.

Джерела: mmr.net.ua, forbesrussia.ru