Mail: info@umvs.rv.ua



FORD змінює маркетингову стратегію

16:08, квітня 06, 2010

За словами маркетингового директора компанії, час локальних запусків продуктів пішов, а призначені для користувача відео на YouTube бувають цінніше за ТБ-ролики

За словами Джима Фэрли (Jim Farley), глобального маркетингового директора Ford Motor, що поділився своїми думками в інтерв'ю виданню Adweek, сучасний ринок вимагає від великих автомобільних компаній всесвітнього підходу.

'У нас є продукти, які вимагають єдиного бачення для всього світу, — заявив Фэрли, — Цього вистачає ново для індустрії, якій раніше були властиві здебільшого локальні запуски моделей". На підтвердження своїх слів Фэрли навів приклад початку продажів Ford Figo в Індії і Fiesta — в США. 'У минулому нам довелося б провести більше 20 різних рекламних кампаній по всьому світу, — продовжує Фэрли, — Але оскільки ми одна компанія — один Ford — ми не можемо дозволити собі витрачати гроші просто для відмінності".

Крім того, зміна стратегії, по словах Фэрли, стала необхідною з розвитком, зокрема, країн БРИК, які зараз є одними з найважливіших ринків для Ford.

Фэрли також помітив, що Ford пішов на істотні зміни в розподілі свого великого бюджету на інтерактивне просування — компанія приділяє велику увагу соціальним медіа. 'Ми хочемо дати людям можливість випробувати наші продукти і надати їм платформу для озвучування своїх вражень" — заявив Фэрли. Відмітимо, що недавня міжнародна кампанія Ford Fiesta повністю вписується в цю модель — обрані споживачі отримали на певний час автомобіль і документували увесь пов'язаний з ним досвід, роблячи записи в блогах і викладаючи відео на YouTube.

Саме соціальні медіа, на думку Фэрли, можуть робити вирішальний ефект в маркетингу. 'Соціальні медіа — це не лише ваш контент, — роздумує Фэрли, — Відео європейського споживача на YouTube про те, як він їздить на Fiesta за рік до її запуску на американському ринку, набагато могутніше і важливіше, ніж ролик Taurus, створений нами. Воно розповідає про продукт ще до того, як він з'явився, так що ми можемо витрачати менше на традиційні медіа".

Джерело: mmr.net.ua, adindex.ru