Mail: info@umvs.rv.ua



GM відповість перед судом за спотворення образу Ейнштейна

16:46, травня 28, 2010

Єврейський університет в Єрусалимі вимагає через суд стягнути з концерну General Motors більше 75 тисяч доларів за незаконне використання зображення вченого Альберта Ейнштейна в рекламі позашляховика GMC Terrain.

Як пише Detroit Free Press, чотирьохсторінкова реклама була розміщена в торішньому номері журналу People. Вона містила зображення голого до пояса, мускулистого Ейнштейна з татуюванням 'E=mc2″ і підпис : 'Ідеї теж сексуальні". Єврейський університет, якому Ейнштейн після своєї смерті заповідав права на свої роботи і образ, порахував, що така реклама не лише порушує права на використання зображення ученого, але і спотворює його імідж.

За словами представника GM, макет з незвичайним зображенням Ейнштейна був розроблений відомим і авторитетним рекламним агентством. Воно запевнило автовиробника, що отримало дозвіл на використання образу ученого.

Згідно з даними журналу Forbes, в 2008 році Альберт Ейнштейн зайняв четверте місце в списку найприбутковіших померлих знаменитостей. Щорічно використання його імені приносить 18 мільйонів доларів.

У кінці 2007 року компанія Citroen опублікувала в іспанських журналах рекламу із зображенням гримасуючого засновника китайської компартії Мао Цзэдуна, чим викликало масу обурень з боку китайців. Надалі автовиробник був вимушений замінити Цзэдуна на Наполеона.

lenta.ru