Mail: info@umvs.rv.ua



Google, Coca-Cola та Amazon мають найвищу репутацію

17:06, квітня 08, 2010

Дослідницька компанія Harris Interactive опублікувала щорічний рейтинг 'Чинник Репутації", в якому оцінюється репутація 60 найпомітніших брендів США. У Топ- 10 цього року потрапили такі компанії, як: Berkshire Hathaway, Johnson & Johnson, Google, 3M, SC Johnson, Intel, Microsoft, Coca — Cola, Amazon.com і General Mills, повідомляє інтернет-видання Adweek.

Найгіршу репутацію мають Freddie Mac, AIG, Fannie Mae, Citigroup, Goldman Sachs, Chrysler, General Motors, JPMorgan Chase, Bank of America і Delta Air Lines. Аналітика Harris Interactive відмічають, що 9 з 10 компаній отримали такий низький бал, оскільки під час кризи підтримували своє існування за рахунок державних дотацій або досі знаходяться на утриманні держави. Приміром, автомобільний концерн Ford відмовився від фінансової держдопомоги, внаслідок чого репутація компанія змогла досить непогано зміцнилася. Цього року Ford зайняв 37 місце в загальному рейтингу.

Рейтинг заснований на відповідях жителів США по 20 ознакам: починаючи від 'співвідношення ціна/якість" до 'екологічної відповідальності" і 'звіті про прибуток". Ці 20 ознак розподілено по 6 репутационым групам: 'Емоційність", 'Товари і послуги", 'Робочі умови", 'Фінансові показники", 'Далекоглядність і лідерство" і 'Соціальна відповідальність". Опитування проводилося з кінця грудня до середини лютого.

  • 'Найемоційнішими" брендами стали J&J, Amazon, SC Johnson, Berkshire Hathaway і General Mills
  • Лідерство в категорії 'товари і послуги : 3M, Intel, Google, J&J і SC Johnson
  • У категорії 'соціальна відповідальність" рейтинг очолив J&J, а кращим в категорії 'робочі умови" став цифровий гігант Google
  • Холдингова компанія Berkshire Hathaway, яка займається інвестиціями і страхуванням, очолила категорії 'Фінансові показники" і 'Далекоглядність і лідерство"
  • Відповідаючи на питання про можливе поліпшення репутації корпоративного сектора, тільки 1% респондентів відповів, що 'Усе відмінно, краще бути не може". 18% вважають, що 'Добре, але треба поліпшити", 66% — 'Усе погано, але є надія, що усе покращати" і 15%  — 'Це жахливо і вже пізно що-небудь робити".

    У розрізі по секторах найбільше позитивні відповіді отримали промисловий і технологічний — близько 72% і туризм — 52%. Менше всього позитивних відповідей в секторі тютюну і фінансових послуг — 11 і 16 відсотків відповідно. Автомобільна промисловість (25%) набрала більше авіапромисловості (24%) і страхування (23%), але поступилася фармацевтичній галузі (29%).

    В майбутньому жителі США найбільше мають намір купувати продукцію і послуги таких брендів, як amazon.com, Kraft Foods, Coca — Cola, J&J і General Mills.

    Джерело: mmr.net.ua

    The best полікарбонат львів.