Mail: info@umvs.rv.ua



Google почав тестування Twitter-баннера

13:19, червня 03, 2010

Google приступила до тестування банера, що дозволяє просувати аккаунт рекламодавця в мікроблоговому сервісі Twitter і просто зв'язуватись  з користувачами глобальної мережі. Рекламний об'єкт, що знаходиться в бета-версії, гранично простий: на банері показуються останні твити з іккаунта рекламодавця і присутня кнопка 'Follow on Twitter". Клік по будь-якій точці банера за межами цієї кнопки призводить до переходу на twitter -аккаунт рекламодавця.
Twitter -баннери розміщуються на сайтах, що беруть участь в рекламній мережі AdSense. Google не робила офіційних заяв стосовно нового для неї рекламного формату, проте норвезька компанія Qualité Search Marketing повідомила про те, що їй було запропоновано брати участь в тестуванні 7 травня. За словами її представників, інструмент виявився не дуже ефективним і компанії вдалося притягнути лише незначне число фолловерів.
Втім, такий стан справ, мабуть, не відбиває реальну ефективність банера : як правило, на стадії бета-тестування рекламне об'єкти показуються лише незначній частині аудиторії, що скорочує охоплення і ускладнює можливості таргетинга.

Степан Трифонов, adindex.ru