Mail: info@umvs.rv.ua



“Гумова броня” Фонду “АНТИСНІД” отримала приз КМФР

12:05, червня 03, 2010

Фонд  Олени Франчук 'АНТИСНІД" отримав спеціальний приз Київського міжнародного фестивалю реклами за кращу телевізійну соціальну рекламу 2010 року. Про це повідомляє прес-служба фонду.

Цей  приз присуджується не експертним жюрі, а самими телеглядачами, для яких створюється соціальна реклама. Соціальні відео ролики Ланцюжок і Гумова броня були вибрані ними в ході інтернет опитування проведеного дослідницьким агентством InMind, що представляє в Україні міжнародну дослідницьку групу Factum Group.

дження, що визначає переможця в номінації INTERNET — OPINION, побудовано на репрезентативній вибірці українських користувачів Інтернет. Для отримання об'єктивних оцінок учасникам дослідження був продемонстрований увесь пакет конкурсних робіт в категорії телевізійна соціальна реклама. Кожна робота оцінювалася по ключових для соціальної реклами параметрах. Оперативність опитування забезпечується завдяки інтернет-панелі онлайн-проекта Opinion©.

и активно підтримуємо дослідження, пов'язані з соціальними проектами, у тому числі з соціальною рекламою, — відмічає Олена Житник, маркетинг-директор компанії InMind. — Одне з ключових завдань соціальної реклами — змусити замислитися і спонукати до дії за ситуації, коли світ споживача перенасичений інформаційними потоками і різними комерційними стимулами. Мета заснованої нами номінації — притягнути увагу експертів і громадськості до робіт, які українська аудиторія оцінює як кращі".

Прем'єра соціального відео ролика Ланцюжок відбувся 6 грудня 2009 року в прямому ефірі Нового каналу, під час гала-концерту  телешоу сезону — 'Фабрики зірок 3″. У цьому концерті учасники 'фабрики" і їх гість — ВІЛ-позитивний хлопець, який на запрошення Фонду Олени Франчук 'АНТИСНІД" тиждень прожив в Зоряному будинку разом з 'фабрикантами", — заспівали пісню, присвячену боротьбі з СНІДОМ.

'"Відео ролик 'Гумова броня" з'явився в українському телеефірі 17 травня 2009 року, у Всесвітній день пам'яті людей, померлих від СНІДУ. Його мета — нагадати молодим дівчатам про те, що найнадійніший і простіший засіб захисту від СНІДУ — це презерватив. Це вже четвертий соціальний відео ролик фонду 'АНТИСНІД", спрямований на цю цільову аудиторію. Більшість нових випадків інфікування ВІЛ в нашій країні реєструються серед молодих людей у віці від 14 до 25 років. Причому жінки більш уразливі до вірусу, оскільки вірогідність заразитися ВІЛ при статевому контакті для жінки в три рази вище, ніж для чоловіка", — говориться в тексті повідомлення.

novosti.dn.ua