Mail: info@umvs.rv.ua



Honda просуває CR — Z через Facebook

11:52, червня 09, 2010

Honda разом з Facebook рекламують новий спортивний гібрид CR — Z у Великобританії. Унікальна у своєму роді кампанія, яку розробило агентство Starcom, включає чотири етапи, які залучатимуть користувачів мережі покроково.

Перший етап, який складається з трьох стадій, орієнтований на 25-35 літніх споживачів, які відносяться до аудиторії каналу ABC1. Він стартував 4 червня, і буквально через тиждень, 11 червня, услід за нею буде запущена друга фаза, яка повинна буде 'зачепити" усіх, хто поки що не звернув уваги на новий продукт. З 18 червня протягом шести днів триватиме фінальна стадія, протягом якої усі охочі зможуть отримати брошури про Honda або замовити тест-драйв.

На другому етапі моніторингове бюро Nielsen BrandLift займатиметься дослідженням відношення споживачів до нової кампанії Honda.

На третьому етапі користувачі зможуть створювати справжні витвори мистецтва у власних профілях на Facebook і ділитися своїми роботами у рамках автомобільного проекту. На завершуючому етапі фейсбукерам запропонують скористатися плагинами для того, щоб зв'язати свої сторіночки з вебсайтом Honda.

Стівен Хайнс (Stephen Haines), комерційний директор Facebook Великобританія, відмічає: 'Створення на початку кампанії рекламного блоку, заточеного під споживача, постійна реклама, яка веде на сторінку Honda, інноваційні застосування, розроблені спеціально для цієї моделі, інтегруючі плагины на сайті Honda — всі разом це без сумніву забезпечить вдалий запуск кампанії".

popsop.ru