Mail: info@umvs.rv.ua



Канали комунікації

09:26, березня 26, 2010

Будь-який вдалий медіаплан, повинен бути підкріплений змістовним поясненням вибору того чи іншогу каналу комунікації для здійснення рекламного впливу компанії. Пропоную Вам розглянути деякі канали комункації – плюси та мінуси кожного з них, переваги в тій чи іншій ситуації. Невдало вибраний канал комунікації  тягне за собою падіння ефективності Вашої РК.

Кожен засіб реклами має свої характеристики, на основі яких робится висновок про доцільність його використання. Основним характеристиками, за якими оцінюється ефективність засобів реклами є наступні:

  • Можливість побачити – OTS
  • Вартість контакту (вартість тисячі — CPT)
  • Ефективність контакту (відгук)
  • Рекламне охоплення;
  • Покриття цільової аудиторії;
  • Сума рейтингів рекламоносіїв, використовуваних в кампанії, — GRP;
  • Тривалість дії;
  • Ситуація дії;
  • Частота;
  • Кількість контактів;
  • Доля в загальних витратах на рекламу — SOS;
  • Розглянемо основні канали комунікацій їхні переваги та недоліки.
  • Телебачення
  • Радіо
  • Інтернет
  • Журнали
  • Газети
  • Зовнішня реклама
  • Листівки
  • ТБ: ЗА і ПРОТИ
    ПЕРЕВАГИ НЕДОЛІКИ
  • Масове покриття
  • Висока досяжність
  • Дія відео і аудіо, причому візуалізація — повноцінна, тобто динамічні картини
  • Високий престиж каналу
  • Низька вартість одиничного контакту
  • Привертає увагу людей
  • Підвищує імідж
  • Можливості комп'ютерних технологій підвищують ефективність дії
  • Ефект 'особистого" звернення аналогічний ефекту прямих продажів
  • Низька вибірка
  • Коротке життя повідомлення
  • Висока вартість рекламної кампанії
  • Висока вартість виробництва
  • Ролики (суміжні), що заважають
  • Малоефективно для B2B
  • Через високу вартість немає можливості детально розповісти про кожен товар в асортименті компанії
  • ефективна візуалізація — велику частину людей складають визуали, тому щоб притягнути інтерес глядачів необхідно зробити ролик з ефектним, чітким і ясним відеорядом;
  • правило 5 секунд: притягнути увагу глядача потрібно в перші п'ять секунд, інакше інтерес пропаде;
  • чітка і лаконічна аудіо дія — кожне слово повинне працювати;
  • простота сприйняття -реклама не повинна примушувати думати, суть має бути ясна відразу ж під час перегляду;
  • вигоди для споживача: сюжет краще побудувати  навколо людини, що користується продуктом;
  • Радіо: ЗА і ПРОТИ

    ПЕРЕВАГИ

    НЕДОЛІКИ

  • Локальне покриття
  • Цілодобове мовлення
  • Низька вартість відтворення реклами в ефірі
  • Висока частота роликів
  • Гнучкість і різноманітність радіо контенту
  • Низька ціна виробництва
  • Сегментована аудиторія, висока избиратлельность
  • Ефективний доступ до слухачів — радіо можна слухати практично скрізь і майже в будь-якій ситуації, окрім метро
  • Тільки аудіо, тоді як більшість людей — 'визуали"
  • Суміжні ролики, що заважають
  • Низька увага аудиторії
  • Стислість повідомлення
  • Повідомлення погано запам'ятовується, часто просто нікуди записати інформацію
  • Простота перемикання з однієї радіостанції на іншу під час рекламних пауз
  • Особливості каналу і рекомендації :
  • Рекламні радіо-кампанії ефективні для середнього бізнесу
  • В цілому молодша і більш новаційна аудиторія, наприклад, в порівнянні з консервативними читачами газет
  • Рекламний модуль повинен притягнути увагу слухача з перших секунд, не даючи шансів перемкнутися на іншу програму.
  • Повідомлення повинне або містити чіткі факти, що запам'ятовуються, або має бути досить яскравим, щоб включати уяву слухача.
  • Використовуйте 'джинглы" (короткі 'фірмові" мелодії).
  • Якщо у Вашій цільовій аудиторії багато автовласників — користуйтеся радіо рекламою уранці і увечері, тобто  в години, коли Ваші потенційні клієнти їдуть на роботу, повертаються додому. Взагалі, використовуйте різні канали в єдиному стилі, щоб максимально достукатися до споживачів — вечором  ТБ, журнали по вихідних, зовнішня реклама по дорозі на роботу і так далі (тобто проводите інтегровані кампанії в єдиному фірмовому стилі, в т.ч. звуковому)
  • Використовуйте чинник 'селебріті" — реклама з вуст відомих людей, яким довіряють Ваші споживачі, буде більш эффектвной.
  • Internet: ЗА і ПРОТИ

    ПЕРЕВАГИ

    НЕДОЛІКИ

  • Клієнт сам знаходить инфо
  • Увага і залученість клієнта
  • Інтерактивність взаємодії
  • Потенціал прямих продажів
  • Гнучкість зв'язку з клієнтом
  • Слабкий креатив
  • Проблеми зв'язку
  • Технологічні обмеження
  • Слабкий контроль, складність досліджень
  • Обмежена досяжність
  • Журнали: ЗА і ПРОТИ

    ПЕРЕВАГИ

    НЕДОЛІКИ

  • Висока вибірковість
  • Висока якість друку
  • Велика кількість інформації
  • Довге життя екземпляра
  • Декілька читачів у 1 экз.
  • Тривала організація
  • Тільки візуальний канал
  • Недолік гнучкості
  • Особливості каналу і рекомендації :
  • використовуйте коментарі під фотографіями, вони привертають підвищену увагу;
  • темний фон ускладнює сприйняття тексту;
  • зображення-ілюстрації (переважно фотографії) допомагають привертати увагу до реклами, але остереагйтесь зображень-вампірів, відволікаючих увагу від суті рекламної пропозиції;
  • використовуйте 'чарівні" слова, що привертають увагу:  'безкоштовно", 'новинка" і так далі
  • дайте Вашим читачам більше аргументів, щоб купити Ваш товар, якщо потрібно — нехай буде більше тексту. Головне, щоб він був легко читаним, містив більше фактів і поменше голослівних тверджень.
  • заголовок повинен привертати увагу, інформувати про товар і давати аргументи для купівлі;
  • уникайте будь-яких негативних оцінок, до чого б вони не відносилися, щоб не 'змастити" позитивну рекламну дію, не відволікати увагу клієнтів.
  • використовуйте свідчення реальних людей, а краще — відомих експертів, що викликають довіру клієнтів.
  • Газети: ЗА і ПРОТИ

    ПЕРЕВАГИ

    НЕДОЛІКИ

  • Високе покриття, до 65%
  • Низька вартість
  • Швидкість організації
  • В потрібному місці газети
  • Потрібна періодичність
  • Читач дивиться скільки хоче
  • Друк купонів
  • Щоденні уранішні:
  • o Читають перед виходом з будинку або по дорозі, тому подінь отримання реклами і подінь купівлі сопадают
  • o Ефективні для реклами доступних товарів, добре представлених в роздробі (спонтанна купівля)
  • Щоденні вечірні:
  • o декілька читачів
  • o ефективні для реклами товарів з високою мірою залученості
  • Швидке 'життя" реклами
  • Оголошення, що заважають
  • Мало привертає увагу, читачі часто ігнорують рекламу в газетах, нашвидку переглядають
  • Низька якість друку, дрібний трудноразличимый текст
  • Невисока досяжність
  • Консервативніша аудиторія
  • По відношенню до вечірніх газет купівля здійснюється наступного дня, що знижує ефективність
  • Особливості каналу і рекомендації :
  • читання щоденної газети у передплатника займає в середньому близько 10-15 хвилин
  • ранішні газети переважно читаються чоловіками, тоді як вечірні — частіше читаються у вільний час увечері, усією сім'єю, особливо жінками
  • використовуйте коментарі під фотографіями, вони привертають підвищену увагу;
  • темний фон ускладнює сприйняття тексту;
  • зображення-ілюстрації (переважно фотографії) допомагають привертати увагу до реклами, але остереагйтесь зображень-вампірів, відволікаючих увагу від суті рекламної пропозиції;
  • використовуйте 'чарівні" слова, що привертають увагу:  'безкоштовно", 'новинка" і так далі
  • дайте Вашим читачам більше аргументів, щоб купити Ваш товар, якщо потрібно — нехай буде більше тексту. Головне, щоб він був легко читаним, містив більше фактів і поменше голослівних тверджень.
  • заголовок повинен привертати увагу, інформувати про товар і давати аргументи для купівлі;
  • уникайте будь-яких негативних оцінок, до чого б вони не відносилися, щоб не 'змастити" позитивну рекламну дію, не відволікати увагу клієнтів.
  • використовуйте свідчення реальних людей, а краще — відомих експертів, що викликають довіру клієнтів.
  • Direct Mail: ЗА і ПРОТИ


    ПЕРЕВАГИ

    НЕДОЛІКИ
  • Висока вибірковість, точна доставка потрібному адресатові, особистий характер
  • Читач дивиться скільки хоче
  • Висока інформативність
  • Повторні перегляди
  • Можна включити в комплект талони, купони, зразки і так далі
  • Висока ціна контакту
  • Низький імідж (спам)
  • Листи, що заважають
  • Зовнішня реклама: ЗА і ПРОТИ

    ПЕРЕВАГИ

    НЕДОЛІКИ

  • Вибір потрібного місця
  • Висока частота контактів, в т.ч. повторних
  • Що легко помічається
  • Гнучкість
  • Невисока вартість
  • Короткий час демонстрації, контакту
  • Короткі повідомлення
  • Невисокий імідж
  • Низька вибірковість адресатів реламного послання
  • Технічні обмеження для креативу
  • Місцеві обмеження
  • Основні параметри:
  • прохідність в місці демонстрації — рекламу повинні побачити як можна більша кількість людина;
  • локалізація в місцях найбільш вірогідної появи потенційних клієнтів;
  • кількість розміщень — чим вище частота демонстрацій, тим вище вірогідність купівлі і навпаки, ефективність поодинокого щита істотно менша. Оптимальна кількість визначається розрахунковою кількістю демонстрацій цільовим клієнтам, наприклад, заданий цільовий клієнт повинен побачити  рекламу 3-4 рази протягом дня;
  • якість розробки макету;
  • o помітний заголовок, бажано виділений кольором, підкреслює вигоду(ы) для клієнта;
  • o не більше 5-7 слів тексту — у водія або перехожого буде всього декілька секунд на те, щоб усвідомити послання, текст повинен без зусиль читатися на ходу;
  • o мінімум графічних образів-паразитів, відволікаючих увагу;
  • o оригінальність дизайну — реклама повинна привертати до себе увагу, виділятися на тлі конкурентів;
  • o перевага малюнкам перед графікою;
  • Важливо!

    Як один з прийомів конкурентної боротьби компанії ставлять свої рекламні щити навпроти офісів конкурентів, тим самим притягаючи до себе клієнтів конкурентів, в першу чергу потенційних, — що не визначилися з вибором. Такий прийом найбільш ефективний в тих випадках, коли за формальними ознаками важко виділити місця локалізації клієнтів, тобто визначити інші місця, де потенційні клієнти можуть знаходитися з найбільшою ймовірністю. Але такий прийом багатий наслідками асиметричним відповіддю з боку конкурентів.

    Різновиди зовнішньої реклами
  • щити на вулицях
  • на транспорті
  • на бортах автобусах, тролейбусів, трамваїв;
  • перевага: рухається в потоці, тобто демонструється водіям і пасажирам автомобілів
  • усередині салонів — плакати і рядок", що 'біжить, в автобусах, тролейбусах, трамваях, метро, маршрутних таксі і так далі
  • перевага: клієнти знаходяться в замкнутому просторі;
  • стаціонарні плакати на зупинках, на вокзалах, в аеропортах, в портах і так далі
  • у місцях продажів товару  — вітрини магазинів, вивіски в торговельних залах, упаковка;
  • плакати і рядок", що 'біжить, в установах;
  • відеореклама в магазинах, в маршрутах;
  • § перевага: клієнти знаходяться в замкнутому просторі;
  • вивіски організацій
  • дошки оголошень
  • світлові обгороджування тротуарів
  • і так далі
  • Поширення листівок : ЗА і ПРОТИ

    ПЕРЕВАГИ

    НЕДОЛІКИ

  • Хороша вибірковість, в першу чергу — географічна. Добре підійде для сповіщення жителів району про нову торговельну точку.
  • Читач дивиться скільки хоче
  • Повторні перегляди
  • Низька вартість контакту за умови великого накладу  — актуально для масового товару
  • Висока оперативність виготовлення
  • Можна включити в комплект талони, купони, зразки і так далі
  • Короткий час життя — у Вас є тільки п'ять секунд, щоб зацікавити клієнта
  • Низький статус
  • Високий відсоток — тобто листівки викидаються в кошик
  • Взимку  поширення ускладнюється
  • Основні параметри:
  • якість розробки макету;
  • o помітний заголовок, бажано виділений кольором, підкреслює вигоду(ы) для клієнта;
  • o мінімум графічних образів-паразитів, відволікаючих увагу;
  • o перевага малюнкам перед графікою;
  • o не більше 10-15 слів тексту;
  • o більше цифр і конкретики;
  • o оригінальний дизайн підвищує привабливість листівки;
  • рівень поліграфії;
  • оптимальність накладу, він має бути адекватний розміру цільової аудиторії;
  • оптимальність районів;
  • оптимальність термінів доставки;
  • якість поширення, залежить від:
  • o сезон;
  • o погода;
  • o подінь тижні;
  • o розповсюджувач.
  • Важливо! Правило п'яти секунд.

    Дайте прочитати макет листівки своєму знайомому. Через п'ять секунд заберіть у нього листівку. Якщо він не зможе виразно відповісти, в чому сенс рекламного послання — макет потребує доопрацювання.

    Інші канали

  • кіно, театри;
  • перевага: клієнти знаходяться в замкнутому просторі;
  • сувенірна продукція — календарі, теки, блокноти, значки, сумки, авторучки і так далі
  • Джерело: marketolog.biz Лицензия такси? Легко - регистрация тов. Регистрация ООО (ТОВ) - 1200 грн. . Эксклюзивные бонусы в казино Фараон Интернет казино Play Fortuna только лишь за простую