Mail: info@umvs.rv.ua



Користувачі “ВКонтакте” розчаровані можливістю таргетингу реклами

11:13, квітня 01, 2010

На їх думку, ціна за клік занадто висока, а CTR занадто маленький.

У кінці березня Павел Дуров, творець соціальної мережі, оголосив про те, що тепер в таргетованих оголошеннях можна рекламувати посилання на зовнішні сайти, а не тільки внутрішні ресурси мережі. Користувачі скаржаться на погану якість рекламного трафіку в порівнянні з трафіком з пошукових систем, відмічають високий показник відмов. Особливо невдоволені високою вартістю кликов — до 70 рублів, при цьому CTR (click — through rate, показник клікабельності) коливається в районі 0,1-0,3%.
Але перші результати ні про що не говорять. Глобального дослідження проведено не було. Крім того, невдоволеними могли виявитися ті, хто просто погано склав рекламну кампанію, неправильно вичислив цільову аудиторію і так далі. Потенціал у соціальних мереж з їх можливістю таргетування величезний. Можна сюди додати, що за даними аналітичної групи The Network Advertising Initiative, реклама з поведінковим таргентингом обходиться в два рази дорожче, але при цьому і ефективніше майже в два рази. Серед сорока компаній, що взяли участь в дослідженні, були і такі, як Google і Yahoo.
Що стосується соціальних мереж, то відомо, що там користувачів рідко клікає на рекламу, оскільки не хоче йти з улюбленого сайту. Проте варто чекати, що у міру освоєння рекламодавцями нових можливостей 'В контакті", вони навчаться працювати з цільовою аудиторією і кількість задоволених перевищить кількість розчарованих. До того ж є велика вірогідність, що незабаром 'В контакті" наздоженуть конкуренти, і мережа перестане бути єдиною на території СНД, у якої є система точного таргетування. Означає і ціни за клік падатимуть.

Джерело: Олексій Упатов / mmr.net.ua