Mail: info@umvs.rv.ua



Криза на ринку реклами закінчилась?

10:25, березня 31, 2010

Ні для кого не секрет, що однією з галузей ринку, які найбільше постраждали від кризи, є ринок медіа та рекламоносіїв. Але вже в середині 2009 року ми помітили деяке пожвавлення в активності основних рекламодавців, а наразі маємо дуже хороший результат на ринку медіа.

Судячи по статистиці івано-франківських компаній, які здають в оренду щити, продають рекламний ефір та займаються поліграфією, суттєво пожвавився ринок реклами. З легкістю можна сказати, що компанії формують бюджети та планують з впевненістю свою маркетингову дільність. Перш за все це зумовлено сезонністю, а також збільшенням витрат на рекламу, що не може не тішити операторів ринку.  Не маленьку копійчину допомогли заробити їм вибори президента України, про що говорить відношення орендованих площин (45 %). Лютий можна сказати був провальним — люди розчаровані виборами, компанії ще планують свій маркетинг план на рік, звідси і цифра в 30 %.  Березень видався досить успішним та досяг 50 %. Цифра 80 % — яскравий приклад того, що ринок реклами працює, це результат квітня.

Найменше від кризи постраждав ринок інтернет реклами. Прагнучи завжди не відставати від високорозвинутих інтернет-технологій, підприємства масово звертаються до  програмістів, дизайнерів. Потреба в них значно зросла, що зумовлено пожвавленням компаній бути присутніми у всесвітній павутині. Завдяки порівняно невеликому бюджету клієнт отримує платформу для реклами та піару, де може розміщати новини, фотографії, презентації і привертати цим самим увагу до своєї компанії.