Mail: info@umvs.rv.ua



Найдорожча у світі алкогольна реклама присвячена суничному лікеру.

11:11, квітня 09, 2010

Тоді як одні бренди не потребують представлення, інші вимушені щосили пробиватися крізь тернии конкуренцію. Бажання засвітитися іноді може бути дуже велике — в Нью-Йорку нещодавно була зафіксована рекордна сума, віддана за рекламу в друкованих ЗМІ.

У спробі притягнути громадську увагу виробники суничного лікеру Fragoli двічі підряд розмістили рекламу в американському журналі New York Times. Реклама була картинкою і прес-релізом об'ємом в розворот — зовсім не дешеве задоволення. Як відомо, одна публікація обійшлася компанії в 107 075 доларів.

Примітно, що сам прес-реліз сповіщав про те, що компанія Classic Marketing Company призначила нового дистриб'ютора, і мало уваги приділяв безпосередньо продукту.

Чи збільшилися продажі лікеру після публікацій найдорожчої реклами, не повідомляється. Втім, частково компанія досягла своєї мети: про неї все-таки заговорили.

Джерело: drinktime.ru, pult.com.ua