Mail: info@umvs.rv.ua



Найкреативніші відео травня 2010.

14:40, червня 01, 2010 Портал Adme.ru опублікував список найкреативніших відео за травень 2010 року. З великим відривом лідером однозначно є Nike за кіноепопею 'створюй майбутнє", за ним йде ролик 'Суперсексуальна перша допомога". Nike пише майбутнє

Агентство Wieden + Kennedy запустило масштабну кампанію Nike 'Створюй майбутнє". Nike представляє глобальну футбольну кампанію 'Write The Future"/"Створюй майбутнє". Трихвилинний динамічний, як голлівудський блокбастер, фільм 'Створюй Майбутнє", об'єднав кращих футболістів світу, щоб надихнути уболівальників і гравців на нові досягнення.

Фільм розповідає про те, як різко може помінятися життя футболіста : один удар повз ворота — і спортивна кар'єра закінчена, один вірний рух у вирішальному матчі, і ти — національний герой.

З нового відео глядачі дізнаються історії поворотних моментів в кар'єрі Криштиану Роналду, Дідьє Дрогба, Уэйна Руни, Фабио Каннаваро і Франка Рибери. У епізодах знялися Андрес Иньеста, Сеск Фабрегас, Тео Уолкотт, Патрис Эвра, Жерард Піке, Рональдиньо, Лэндон Донован, Тім Ховард і Тьяго Сильва, Запрошеними зірками стали тенісист Роджер Федерер, баскетболіст Коби Брайант.

Ролик 'Створюй майбутнє" знятий голлівудським режисером Алехандро Гонсалесом Иньяритту. Телевізійна прем'єра ролика відбулася 22 травня, відео було представлене в 32 країнах світу під час трансляції Фіналу Ліги Чемпіонів.

За два тижні ролик набрав на YouTube більше 10 мільйонів переглядів.

http://www.adme.ru/fortnight-lingerie/superseksualnaya-pervaya-pomosch-149283/">

Суперсексуальна перша допомога

Канадський бренд нижньої білизни Fortnight Lingerie запустив вірусну кампанію про еротичну реанімацію. Кампанія 'Super Sexy CPR"/"Суперсексуальна перша допомога" — це не просто натяки і провокація, властиві усій рекламі нижньої білизни, але і спроба, згідно із загальносвітовим трендом, надати бренду соціальне забарвлення. Так, окрім власне демонстрації трусиків і бюстгальтерів ручної роботи, вірус своєрідно навчає правилам надання першої медичної допомоги.

ама повернула Берлін в кам'яне століття

Агентство Scholz & Friends Berlin і Союз німецьких ремісників Das Handwerk запустили рекламну кампанію про важливість ремесел.

Роликом 'Craft"/"Ремесло" ремісники Німеччини нагадують про те, що усе нас оточення створене їх руками, починаючи від обручки на пальці і закінчуючи будівлями і залізницями. Мало того, коли б не ремесло, людство так і залишилося б жити в кам'яному столітті.

Ролик, знятий іменитим режисером Peter Thwaites демонструє, як буквально за декілька секунд місто і люди його ті, що населяють повертаються в кам'яне століття. Прямо на очах обсипаються букви з газет і удома, одяг розповзається на нитки, а автомобілі на запчастині.

Ролик транслюється в двох форматах: півторахвилинною і режисерською двохвилинною версіях. У німецькій і англійській версіях ролика звучить абсолютно різна по настрою музика, надаючи одній комічний, а інший містичний характер.

Продакшн здійснила компанія Gorgeous Enterprises London. Слоган: What is life without craftsmanship?/Що є життя без ремесла?

http://www.adme.ru/mercedes-benz/shutki-so-smertyu-v-reklame-mercedes-benz-jung-von-matt-alster-153279-152705/">

Жарти із смертю в рекламі Mercedes — Benz

Агентство Jung von Matt/Alster зняло для Mercedes — Benz ролик про те, як обдурити смерть. Лаконічний і дуже красивий 40-секундний спот 'Sorry"/"Вибач" демонструє безпеку Mercedes за будь-яких погодних і екстремальних дорожніх умов.

По сюжету ролика чоловік спокійно їде за кермом свого авто по засніженій напівтемній трасі, коли його несподівано відвідує смерть з косою. А далі тема смерті за кермом, кровожерно експлуатована соціальною рекламою про безпечне водіння, придбаває незвичайний поворот.

http://www.adme.ru/hi-tech/virus-goda-148105/">

Гуляти по воді

Ролик про біг по воді на YouTube подивилися більше 4 мільйонів чоловік.

Ролик 'Walk on water"/"Прогулянка по воді" виклали фанати нового виду спорту Liquid Mountaineering (Рідкий альпінізм), що реєструються в мережі у кінці минулого року.

Ентузіасти намагаються здійснити мрію людства і навчитися ходити, а точніше бігати по воді. Вони запевняють, що це цілком реально, важливо лише підібрати правильний одяг і взуття, вибрати кут нахилу і швидкість руху. І людина зможе 'стрибати" по водній гладіні немов запущений плоский камінчик.

У блозі співтовариства Liquid Mountaineering викладаються матеріали про хід тренувань 'рідких альпіністів" і наукові факти, що підтверджують можливість того, що усього відбувається. Проте більшість інтернет-користувачів в цілому і рекламістів зокрема упевнені, що цей проект не що інше, як вірус виробника водонепроникного взуття Hi — Tec і гідрокостюмів Jobe, в яких бігуни по воді і з'являються в ролику.

лама для 3D-телевизоров Sony

Під час трансляції Чемпіонату світу по футболу 2010 Sony покаже дивний ТБ-ролик 'поганої якості" від агентства Anomaly London.

Ролик є нарізкою з кадрів, що зображують футболіста Kaka, бодибилдера, гоночний автомобіль, стрільбу з гармати і вибух футбольних воріт. Особливістю споту є нечітке розмите зображення, яке повинне викликати у глядача природне бажання узяти пульт і відрегулювати налаштування.

Що робити цього не варто, стає зрозуміло на п'ятнадцятій секунді: на екрані з'являється напис 'Не намагайтеся регулювати налаштування зображення. Це 3D ТБ. Може пора купити 3D телевізор"?

єм реклами стала зосереджена молекула кофеїну

Німецьке агентство Red Rabbit розробило забавну кампанію енергетичного напою Fritz — kola з підвищеним вмістом кофеїну.

Кампанія, що складається з двох роликів і трьох прінтів, заснована на інсайті про те, що існують види діяльності, що вимагають підвищеної концентрації уваги, а отже і кофеїну в організмі.

Зміст кофеїну в Fritz — kola складає максимально дозволений німецьким законодавством відсоток. Щоб підкреслити УТП продукту креативщики з гамбургського агентства Red Rabbit придумали смішний анімаційний персонаж — молекулу кофеїну.

У роликах і прінтах смішна молекула намагається один впоратися з такими важкими видами діяльності, як гра в покер, читання Кафки, збирання карткового будиночка і іншими речами, що вимагають напруженої мозкової діяльності і концентрації.

Слоган: Caffeine, highly concentrated/Кофеїн, висока концентрація.

http://www.adme.ru/kia/homyachki-kia-soul-zapeli-david-and-goliath-152405/">

Хом'яки Kia Soul заспівали

Агентство David & Goliath зняло для Kia Soul новий ролик про хом'яків у рамках кампанії 'A new way to roll"/"Новий спосіб котитися".

У 60-секундному ролику хом'яки виступили в ролі хип-хоп зірок, переспівавши хіт 90-х групи Black Sheep 'The Choice Is Yours"/"Вибір за тобою". Ролик демонструє можливі варіанти пересування. Так, можна поїхати на тостері або в картонній коробці, а можна на Kia Soul.

http://www.adme.ru/santander/lohmatye-kredity-banka-santander-ogilvy-mather-argentina-146505/">

Кошлаті кредити банку Santander

Агентство Ogilvy Argentina запустило для банку Santander кампанію про індивідуальний підхід до кожного клієнта.

У ролику дуже оригінальним способом показаний результат клієнт-орієнтованої політики банку. Ролик 'Hair Conditioner"/"Кондиціонер для волосся" демонструє, як щасливий володар новенького авто мчить по трасі, насолоджуючись вітром у волоссі.

Ролик зняв режисер Jonathan Gurvit з El.Ei Studios. Слоган: Very personal loans/Дуже особисті позики.

http://www.adme.ru/anchor/na-molokozavodah-anchor-vse-sotrudniki-s-rogami-i-kopytami-chi-partners-374967-149343/">

На молокозаводах Anchor усі співробітники з рогами і копитами

Агентство CHI&Partners запустило для масла Anchor рекламну кампанію 'Made

by Cows"/"Зроблене коровами".

Спот демонструє, яким саме чином його корови беруть участь у виробництві масла : на молокозаводі Anchor усі співробітники з рогами і копитами. Корови, що беруть участь в зйомках ролика, здавалося б не виконують не ніяких властивих їм в реальному житті дій, але завдяки продуманості сюжету і постановки вони легко управляють складним устаткуванням, транспортують готову продукцію і навіть упаковують скотчем коробки.

Ролик зняв режисер Stylewar з продакшена Stink. Слоган: Виробляється коровами з 1886 року.

http://www.adme.ru/unilever/chelovek-divan-ponce-buenos-aires-146105/">

Людина-диван

Аргентинське агентство Ponce Buenos Aires зняло для дезодорантов Axe новий спот про Axe -эффект. Ролик 'Sofaurus"/"Софаурус" заснований на інсайті про те, що подивившись футбол з друзями, усім хлопцям неодмінно хочеться зустрітися з дівчатами. На щастя, героєві ролика для цього навіть не треба виходити з будинку: розкладне місце для зберігання напівоголених моделей завжди під рукою. Просто тому, що він — людина-диван.

http://www.adme.ru/parle-agro/glupye-bushmeny-creativeland-asia-146305/">

Безглузді бушмени

Індійське агентство Creativeland Asia і тайський режисер Thanonchai Sornsriwichai запустили рекламну кампанію лимонного напою LMN 'Втрачені бушмени".

Безалкогольний бренд LMN компанії Parle Agro вирішив угамувати літню спрагу смішною кампанією про пригоди корінного населення Африки — бушменів, що проживають в найпосушливішій пустелі Калахарі.

Для цього індійські креативщики, що поставляють світу витончений креатив з бездоганним арт-дирекшном, запросили самого нагороджуваного режисера останніх трьох років Танончайя Сорнсривичая, який привніс до реклами напою тайського божевілля і абсурду.

Слоган: Thirsty? Lemon. Lemon. Lemon/Спрага? Лимон. Лимон. Лимон.

http://www.adme.ru/volkswagen/vw-polo-sdelali-anti-feshn-reklamu-ddb-sydney-147155/">

VW Polo зробили анти-фешн рекламу

DDB Sydney запустило для оновленого Volkswagen Polo рекламну кампанію про самодостатність його власників.

Назва і ідея кампанії 'Dedicated followers of no one" позаимствованы у класичного синглу 1966 року британської рок-групи The Kinks 'Dedicated Follower of fashion"/Відданий прихильник моди".

У основі инсайта лежить ідея про те, що автомобілі VW Polo придбавають ті, хто не озирається на інших у своєму прагненні бути модним і сучасним. Істинні поціновувачі  цієї марки — не прибічники моди, а віддані послідовники самих себе.

Ролик 'Послідовники" зображує кампанію молодих людей, які зусиллям волі постійно міняють свою зовнішність, прагнучи стати що крутіше сидить рядом друга.

Спот знятий креативною групою The Glue Society і продакшеном Revolver Film.

http://www.adme.ru/loewe/lebedinoe-ozero-pod-upravleniem-scholz-friends-berlin-150033/">

'Лебедине озеро" під управлінням

Агентство Scholz & Friends Berlin зняло для німецького виробника електроніки Loewe ролик-продовження про дистанційне керування.

Це вже другий ролик кампанії, що демонструє переваги телевізорів Loewe у дії: за допомогою пульта дистанційного керування глядач може управляти не лише параметрами налаштувань, такими як яскравість кольору або частота звуку, але і що усім відбувається на екрані.

У ролику 'Лебедине озеро" щасливий володар телевізора Loewe за допомогою пульта управляє ходом дії знаменитого балету. Регулюючи яскравість, глядач вимикає на сцені світло. А регулюючи насиченість кольору, він наряджає 'лебедів" в яскраві пачки.

Ролик зняв режисер Reto Caffi з Element E. Слоган: Extremely realistic images/Екстремальне реалістичне зображення.

a href="http://www.adme.ru/global-fund/psihodelika-glazami-nerodivshegosya-malysha-150555/">

Психоделика очима малюка, що не народився

Для фонду по боротьбі з СНІДОМ Global Fund зняли психоделический анімаційний ролик про світ очима малюка, що не народився.

Спот 'Baby In The Sky"/"Малюк в небі" покликаний показати усю красу і привабливість цього світу для дітей, народжених здоровими, не зараженими ВІЛ, і закликає взяти участь в громадській програмі на сайті кампанії. Услід за маленькою яскравою пташкою малюк виринає з води і спрямовується у світ роботів і хмарочосів, невідомих звіряток і фантастичних пейзажів.

Ролик зняв режисер Jack — Antoine Charlot із студії Bonzom. Продакшен здійснила компанія Passion Paris. У споті звучить пісня Amy Winehouse 'Black is back". Слоган: 'Життя — це дивна подорож. Не дайте СНІДУ його знищити".

http://www.adme.ru/wrigley/dlya-skittles-pridumali-byuschij-tokom-gigantskij-nosok-tbwa-chiat-day-ny-146705/">

Для Skittles придумали гігантську шкарпетку, що б'є струмом

Агентство TBWA/Chiat/Day зняло черговий безумний ролик про льодяники Skittles.

Ролик анонсує випуск нового продукту Skittles Fizzl'd Fruits — льодяники, які шиплять у роті, колючи і пощипуючи язик.

Спот під назвою 'Tube sock"/"Трубчаста шкарпетка" демонструє старичка-дивака, який відмовляється пропоновані його дружиною шипучі цукерочки. Замість цього він вважає за краще, щоб величезна людиноподібна шкарпетка ударила його електрикою в мову, яку він виробляє, шарудівши підошвами по ковроліну. Слоган: Fizz the rainbow. Taste the rainbow./ Шипи веселкою. Спробуй веселку.

http://www.adme.ru/olympus/istoriya-lyubvi-na-355-billbordah-dsg-dialog-solutions-149703/">

Історія любові на 355 білбордах

Опісля рік після успіху вірусного stop — motion -ролика про життя людини у фотографіях Olympus зняв на камеру PEN E — PL1 новий широкоформатний спот з використанням тієї ж технології.

Змінився лише сюжет, місце дії і формат фотографій, використовуваних для створення відео. Було зроблене, роздруковане і наклеєне на білборди 355 фотографій. Ролик був знятий за допомогою функції HD Video камери Olympus PEN E — PL1. Як і в першому ролику, при його створенні не використовувалися ні програми обробки, ні комп'ютерна анімація.

Ролик 'Giant"/"Гігант" демонструє, як парубок з рекламного білборда закохується в русалку з того, що проїжджає повз рекламний щит, оживає і покидає своє місце, вирушаючи на пошуки коханої по усьому по місту.

Креатив розроблений агентством DSG, продакшен Big Fish. За допомогу в реалізації проекту компанія Olympus виражає особливу вдячність японському майстрові stop — motion анімації Takeuchi Taijin. Слоган: Shooting great pictures has never been so easy/Ще ніколи не було так легко робити грандіозні фотографії.

http://www.adme.ru/vh1/muzykalnyj-bred-v-reklame-telekanala-vh1-y-r-new-york-149823/">

Музичне марення в рекламі телеканалу VH1

Агентство Y&R New York зняло для музичного телеканалу VH1 два безумні ролики з життя шоу-бізнесу.

Бренд VH1 є одним з найпопулярніших телевізійних музично-розважальних каналів у світі і орієнтований на тих, хто виріс з 'покоління MTV". Рекламна кампанія 'The Wonderful World of VH1″/"Дивний світ VH1″ від агентства Young & Rubicam New York висміює правила музичного бізнесу і розрахована на тих, хто з цими правилами знаком. Ролик 'Anti — Rock Star"/"Анти рок-зірка" розповідає про те, що у кожної навіженої і розв'язної музичної зірки є близнюк-антипод, скромний і соромливий. А також демонструє, що станеться, якщо їх з'єднати.

Ролик 'If you like"/"Якщо вам подобається" висміює послугу мобільного сервісу, пропонованого музичними телеканалами, коли за допомогою телефонного дзвінка можна вибрати вподобаний контент.

Споти зняв улюбленець американських рекламодавців, що регулярно знімає ролики для Суперкубка, режисер і засновник продакшена Hungry Man Брайан Бакли.

http://www.adme.ru/mtv/v-reklame-mtv-glupyj-russkij-sel-sobachij-korm-la-comunidad-151405/">

У рекламі MTV безглуздий російський з'їв собачий корм

Агентство la comunidad запустило для MTV кампанію про Чемпіонат світу по футболу. Аргентинські креативщики з la comunidad і MTV прекрасно розуміють, що під час Чемпіонату світу 2010 її глядачі теж піддадуться загальній футбольній істерії і почнуть брати участь в численних футбольних промо-акціях і цілодобово дивитися трансляцію матчів, забувши про свій улюблений музичний канал. MTV не заперечує, що в цьому є свої плюси, але визнало своїм боргом нагадати і про мінуси, пов'язані з поголовною одержимістю футболом.

Три ролики кампанії розповідають про підлітків з Росії, Кореї і Аргентини. Ретельно підібрані інтер'єри кімнат, сюжетна лінія і кастинг прагнуть максимально стилізувати що відбувається в роликах під національний колорит трьох країн.

Слоган: Football time. We understand you're not watching MTV/Час футболу. Ми розуміємо, чому ви не дивитеся MTV.

a href="http://www.adme.ru/ford/cirkachi-i-tryukachi-poradovalis-novomu-ford-fiesta-150855/">

Циркачі і трюкачі пораділи новому Ford Fiesta

Ford Fiesta 2011 в США рекламується глобальною кампанією 'It' s a pretty big deal"/"Це досить-таки важлива подія".

Заголовний спот кампанії демонструє далеко не нову, але незмінно веселу ідею про те, що сісти за кермо автомобіля — це справжнє свято, на честь якого запускаються салюти і фейєрверки, влаштовуються ті, що театралізуються і авіа-шоу. Кампанія 'It' s a pretty big deal"/"Це досить-таки важлива подія" стартувала 60-секундним спотом під час трансляції 'American Idol" на телеканалі FOX. У ролику парубок натискає на кнопку запуску, і навколо автомобіля починається незвичайний рух: люди вистрибують з вікон, літака і навіть каналізаційних люків, що пролітає мимо, створюючи оригінальні декорації, що розповідають про переваги нового Ford Fiesta.

http://www.adme.ru/mazda/mazda2-prokatilas-po-fotografiyam-che-melbourne-145705/">

Mazda2 прокотилася по фотографіях

Агентство CHE Melbourne запустило рекламну кампанію компактного міського автомобіля Mazda2.

У центрі кампанії, орієнтованої на жіночу аудиторію, знаходиться імпровізований колаж з фотографій, вирізок, нарисів і інших пам'ятних деталей молодої дівчини на ім'я Елен.

У ролику 'Pinboard Life" автомобіль проїжджає по усіх зображеннях, прикріплених кнопками до дошки, опиняючись завжди в кадрі в найважливіші моменти дівочого життя. У подорожах, навчанні, роботі і відпочинку з друзями або сім'єю Mazda2 незмінно супроводжує свою власницю.

Слоган: All the best things in one place/Усе краще в одному місці.

http://www.adme.ru/nissan/hard-kor-shariki-145355/">

Хард-кор 'Кульки"

Nissan запустив вірусний етап саги 'Urbanproof" для Nissan Qashqai.

У рамках рекламної кампанії 'Urbanproof" від TBWA Paris, яка сприяла тому, що автомобіль зайняв пристойного розміру нішу серед кросоверів для міста, автовиробник запустив в мережу рекламну пародію на легендарний спот Sony 'Balls". Починається вірус Nissan також утихомирено і красиво: різноколірні кульки в слоу-моушн завораживающе скачуються вниз по вулиці. А потім починається справжнісінький хард-кор.

http://www.adme.ru/topper/v-reklame-sportivnogo-brenda-soedinili-futbol-i-tango-151955/">

У рекламі спортивного бренду з'єднали футбол і танго

Бразільсько-аргентинський спортивний бренд Topper запустив вірусну рекламу про пристрасть аргентинців до танго і футболу.

Напередодні Чемпіонату світу по футболу 2010 бренд, що одягає аргентинську збірну по баскетболу, волейболу і декілька футбольних і рэгби клубів країни, запустив вірусний спот об національних достояниях аргентинців — танго і футбол.

У Аргентині футбол і танго — це не просто хобі, це загальнонаціональна пристрасть. Збірна Аргентини — вічний фаворит чемпіонатів світу, а Буенос-Айрес — батьківщина запального еротичного танка, що заразив весь світ.

У ролику на брущатці вузької вулички Буенос-Айреса пари танцює пристрасне танго, одночасно граючи футбольним м'ячем.

http://www.adme.ru/fiat/v-reklame-fiat-otymeli-mozg-marcel-150003/">

У рекламі Fiat згвалтували мозок

Агентство Marcel зняло для Fiat вірусний спот про мозковий штурм.

Провокаційний ролик під назвою 'Brainstorming"/"Мозковий штурм" демонструє, як відбувається обговорення питань і ухвалення рішень за круглим столом.

Ідея споту полягає в наступному: для того, щоб виробляти автомобілі, вимагається багато розуму, якого у Fiat в надлишку. Усе, що треба зробити, щоб вийшов відмінний автомобіль, це додати трохи задоволення.

Слоган: Fiat. Car Maker/Fiat. Робимо автомобілі.

a href="http://www.adme.ru/accenture/yr-prokatilo-slona-na-doske-dlya-serfinga-y-r-new-york-149763/">

Y&R прокатало слона на дошці для серфінгу

Агентство Y&R New York зняло для міжнародної консалтингової компанії Accenture фантастичний ролик про слона-серфінгіста.

Роликом 'Surfing Elephant" компанія, що робить послуги в області управлінського консалтингу і впровадження інформаційних систем управління, розкриває ідею про те, що навіть великі і на перший погляд неповороткі компанії зможуть стати мобільними і рухливими з Accenture.

Спот, в якому слон вільно ковзає по хвилях на дошці для серфінгу, зняв режисер Thierry Poiraud з продакшена Paranoid US. Слоган: Who says you can't be big and nimble?/Хто говорить, що не можна бути великим і спритним?

http://adme.ru">adme.ru

винстрол депот купить